شناسهٔ خبر: 53096 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

شیرکوند:

کسب عنوان بهترین توپگیر مسابقات جهانی را به مردم ایران تقدیم می کنم

بهترین توپگیر دور مقدماتی مسابقات جهانی والیبال گفت: این افتخار را به مردم ایران تقدیم می کنم.

شیرکوندبه گزارش نماینده، در پایان دور مقدماتی رقابت های والیبال باشگاه های مردان جهان که با صعود تیم های بیلگوری روسیه، کروزیروی برزیل، الریان قطر و یوپی سی ان آرژانتین به نیمه نهایی همراه بود، اسامی برترین های پست های مختلف هم منتشر شد که بر این اساس احسن اله شیرکوند لیبروی سابق تیم ملی و حال حاضر متین در صدر بهترین توپگیر بازی ها ایستاد.

احسن الله شیرکوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بازیکنان تیم متین ورامین در این مسابقات نهایت تلاش خود را نشان دادند و توانستند در مقابل نمایندگان برزیل، پورتوریکو و روسیه نمایش خوبی را نشان دهند.

لیبروی تیم متین ورامین افزود: اگرچه بازیکنان متین ورامین به دلیل دیر اضافه شدن بازیکنان جدید و عدم برگزاری بازی های تدارکاتی، مشکلاتی را در این مسابقات داشتند اما توانستند با غیرت ایرانی همه حریفان را به دردسر بیاندازند.

شیرکوند ادامه داد: کسب مقام بهترین توپگیر مرحله گروهی مسابقات والیبال جام باشگاه های جهان حاصل تلاش همه بازیکنان متین ورامین بود که برای اهتزاز پرچم ایران زحمت کشیدند و بنده این عنوان را به مردم ایران بویژه مردم خوب ورامین تقدیم می کنم و این افتخار نشان دهنده عملکرد مناسب متین در مسابقات جهانی است.

وی اضافه کرد: متین ورامین در سال 1392 سختی های بسیاری را تحمل کرد و توانست در مسابقات لیگ برتر والیبال در مقابل بسیاری از مدعیان در دومین حضور خود در سطح اول کشور به مقام قهرمانی دست پیدا کرده و جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کند.

احسن شیرکوند، مصطفی شریفات، محمدطاهر وادی، محمد امیرمحمد، فرهاد پیروت پور، پوریا فیاضی، علی سجادی، علیرضا نصراصفهانی، آرش کشاورزی،‌ شاهین مفیدی، فرهاد سال افزون، علی اصغر رزمفر، میکائیل تاجر، سعید مصطفی‌وند، سعید شیرود،  حسام بخششی، محمدحسن صنوبری و امین علوی بازیکنان متین ورامین بازیکنان متین در این رقابت ها را تشکیل دادند.

گفتنی است تیم متین ورامین در پایان مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی جهان با کسب سه امتیاز از سه بازی، در رده سوم گروه خود قرار گرفت و از صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها بازماند و نمایندگان روسیه و برزیل با کسب 9 و 6 امتیاز به عنوان تیم های اول و دوم راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

 
 
 

برچسب‌ها:

نظر شما