شناسهٔ خبر: 51284 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

در حاشیه پیدا شدن تلفن همراه و تبلت در زندان

تاجزاده

نماینده - منصور جقیقت پور نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس امروز درباره خبرهای منتشره از زندان اوین توضیحاتی داده و گفت از برخی زندانیان تلفن همراه و تبلت کشف شده است !

این که در زندان به همراه داشتن برخی لوازم از جمله تلفن همراه و تبلت و ... غیرقانونی است از بدیهیاتی بوده که چند سالی می شود از بداهت آن کاسته شده و دیگر به فراموشی سپرده شده است .

دیگر همه می دانند که برخی زندانیان نورچشمی داخل زندان از همه لوازم رفاهی و مافوق رفاهی برخوردارند .

شاهد مثال این ادعا آن که روزانه صدها صفحه مصاحبه و نامه و ...از درون زندان به بیرون منتقل و در رسانه های خارجی و ضد انقلاب بازنشر داده می شود.

در آخرین نمونه از این مورد می توان به نامه مصطفی تاجزاده به همسرش از درون سلول انفرادی  و زندان و ...اشاره کرد که وی در آن جمهوری اسلامی را به شدت مورد هتاکی قرار داده است .

تاکنون و در طول ۴ سال گذشته هزاران صفحه مصاحبه ، نامه و ...از سوی این زندانی و ...در فضای مجازی منتشر شده است و سوال این جا است که به راستی او چگونه فرصت می کند این همه بنویسد در حالی که آدمی با فرصت نامحدود در بیرون زندان که مشکلات خاص زندان نیز او را محدود نمی کند نمی تواند یک هزارم مطالب آقای تاجزاده را نوشته و منتشر کند.

از سوی دیگر اگر فرصت را به نحوی توجیه کنیم که او کاری جز نوشتن و مصاحبه ندارد با این مشکل چه کنیم که این نامه ها و مصاحبه ها چگونه به بیرون منتقل و در کسری از ثانیه در سایت های خبری ضد انقلاب بازتاب داده می شود ...

بی شک این زندانی نورچشمی در سلول انفرادی خود که به شدت شکنجه می شود ! امکاناتی چون رایانه ، تلفن همراه ، اینترنت و ...را در اختیار دارد و از این رو سخن نماینده محترم مجلس که از کشف تلفن همراه و تبلت در زندان و از برخی زندانیان سخن گفته با عرض پوزش و با نمونه ذکر شده خنده دار به نظر می رسد ...

از آن چه گفته شد می توان نتیجه گرفت که جمهوری اسلامی نظام مظلومی است که مجرمان و کلاهبرداران حرفه ای از این مظلومیت حداکثر استفاده را برده و آن می کنند و می گویند که آدمی متحیر می ماند که تا این حد دریدگی در بیان ما فی الضمیر در کجا جز ایران نمونه دیگری دارد ...

آیا به راستی آمریکا و انگلیس این کشورهای مدعی آزادی با زندانیان امنیتی چنین برخورد می کنند و اجازه می دهند از درون زندان روزانه صدها صفحه مصاحبه و مقاله و ...علیه نظام و امنیت ملی منتشر کرده و در پایان مدعی شکنجه خود شوند؟!

برچسب‌ها:

نظر شما