شناسهٔ خبر: 48936 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

امام خمینی : «حاج عماد یکی از پسران من است.»

همزمان با ایام شهادت شهید «عماد مغنیه»، جمعی از اهالی رسانه در سفر اخیرشان به لبنان با پدر و مادر این شهید بزرگوار دیدار کردند.

به گزارش نماینده ؛ در این دیدار مادر شهید مغنیه به بیان خاطراتی از این شهید عالیقدر و ارادتش به امام خمینی (ره) حتی قبل از انقلاب اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب پرداخت.

عماد مغنیه

مادر حاج عماد با اشاره به روحیه شوخ طبعی فرزندش به ذکر خاطرات شیرینی از وی پرداخت که یکی از آنها مربوط به زمان تشرف عماد مغنیه به حج در ایام نوجوانی و پس از واقعه حج خونین سال ۶۶ در عربستان بود.

عماد مغنیه که در آن زمان دوران نوجوانی و جوانی خود را سپری می کرد، برچسبهای عکس امام خمینی(ره) را هنگام خوش و بش با شرطه های سعودی بر پشت پیراهن آنها می چسباند. 

مواجهه مردم و زائران با شرطه های سعودی که بر پشت پیراهنشان عکس امام چسبیده بود صحنه های جالبی را به وجود می آورد.

مادر شهید مغنیه که به جز حاج عماد دو فرزند دیگرش هم به شهادت رسیده اند، می افزاید: ارتباط حاج عماد با حضرت امام(ره) قبل از اینکه امام را ببیند و ملاقات کند ارتباط فکری بود. پسرم فکر امام و فکر انقلاب را خواند و علاقه‌مند به آن شد. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و بازگشت امام به ایران ارتباط حاج عماد با امام بیشتر می‌شود تا حدی که امام فرمودند: «حاج عماد یکی از پسران من است.»

نظر شما