شناسهٔ خبر: 48064 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

جلسه خصوصی وزیر اطلاعات و سید حسن خمینی

پس از اینکه اعضای خبرگان رهبری بعد از تجدید میثاق با امام راحل برای دیدار با مقام معظم رهبری به سمت بیت رهبر انقلاب حرکت کردند، حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات و سید حسن خمینی نوه امام راحل (ره) جلسه‌ای خصوصی با هم داشتند که وقتی هر دوی آنها با خبرنگاران روبرو شدند گفتند که دیر شده و باید بروند.

 نماینده- فارس نوشت ، اعضای خبرگان رهبری در حالی صبح امروز برای تجدید میثاق به حرم امام آمدند که سید حسن خمینی نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به صورت ایستاده از ورود اعضای خبرگان استقبال و خوش‌آمد می‌گفت.

تجدید میثاق اعضای خبرگان رهبری با بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امروز در حرم مطهر امام راحل صورت گرفت که با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

* اعضای خبرگان رهبری ساعت 8:30 دقیقه در حرم مطهر امام(ره) حضور یافتند و وارد صحن و مرقد شریف شدند و سید حسن خمینی نیز در محل ورودی صحن شرقی به صورت ایستاده از ورود تک تک اعضای خبرگان رهبری استقبال کرد.

* آیت‌الله دری نجف آبادی پس از زیارت، از آیت‌الله استادی خواست که سخنرانی بپردازد.

* آیت‌الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرنگان و آیت الله هاشمی رفسنجانی در این مراسم حضور نداشتند.

* اعضای خبرگان رهبری همچنین با حضور بر سر مزار مرحوم حسن حبیبی به قرائت فاتحه برای وی پرداختند.

* پس از اینکه اعضای خبرگان رهبری بعد از تجدید میثاق با امام راحل برای دیدار با مقام معظم رهبری به سمت بیت رهبر انقلاب حرکت کردند، حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات و سید حسن خمینی نوه امام راحل (ره) جلسه‌ای خصوصی با هم داشتند که وقتی هر دوی آنها با خبرنگاران روبرو شدند گفتند که دیر شده و باید بروند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما