شناسهٔ خبر: 45857 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

بیاتیان در گفت و گو با "نماینده" :

توزیع سبدکالا به نوعی مشابه سازی ایران با کره شمالی است

محمد بیاتیان عضو کمیسیون صنایع و معادن در انتقاد به توزیع سبد کالا عنوان کرد: با این کار موقعیت نظام را باتوجه به تحریم ها به گونه ای نشان می دهیم که گویی تحریم ها کارگر شده و مردم نیز سخت نیازمند مایحتاج روزمره شان هستند و این به نوعی ایران را مانند کره شمالی نشان دادن است.

سید محمد بیاتیان در گفت و گو با نماینده  اظهار کرد:  ۳۵سال از انقلاب گذشته و ما دوباره مردم را به صف مایحتاج عمومی شان می فرستیم و این اصلا زیبا نیست. ما داریم به دنیا ثابت می کنیم ۵۵۰ میلیون دلار را به ما تحویل دادید و مردم در صف ها آماده بودند و ما آن را تبدیل به مایحتاج کرده و به مردم دادیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در انتقاد به توزیع سبد کالا عنوان کرد: با این کار موقعیت نظام را باتوجه به تحریم ها به گونه ای نشان می دهیم که گویی تحریم ها کارگر شده و مردم نیز سخت نیازمند مایحتاج روزمره شان هستند و این به نوعی ایران را مانند کره شمالی نشان دادن است.

وی عنوان کرد: توزیع سبدکالا توهین به شعور ملت و تمامیت جمهوری اسلامی ایران است و هرکسی عمدا این کار ناقص را انجام داده باید با او برخورد شود تا این نارضایتی عمومی را جمع کنند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: این دغدغه نمایندگان است، ما مخالف دولت نیستیم اما اینها مسائلی است که نمی توان از آنها چشم پوشاند.

برچسب‌ها:

نظر شما