شناسهٔ خبر: 45747 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

حجت‌الاسلام سعیدی در حوزه علمیه امام مهدی:

تحریم‌های امروز ما از شعب ابی‌طالب خیلی کمتر است/ایران در مقابل تهدید‌های آمریکا دو گزینه دارد

سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: ما نباید در مقابل دشمن احساس ضعف و یا حتی احساس خستگی کنیم،‌ تحریم‌های زمان ما نسبت به تحریم‌های شعب ابی‌طالب خیلی کمتر است.

به گزارش نماینده به نقل از فارس حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به مناسبت فرارسیدن ایام ‌الله دهه فجر در حوزه علمیه امام مهدی(ع) سخنرانی می‌کرد، گفت: امروز در طول چند سال گذشته آمریکایی‌ها 6 جنگ را برای تغییر در منطقه خاورمیانه یا همان غرب آسیا به راه انداختند و این جنگ‌ها برای مقابله با انقلاب اسلامی و تغییر در نقشه خاورمیانه بوده است،‌ اینجاست که همه بشریت منتظر اراده  ملت ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه باید زمینه پذیرش اسلام در جهان فراهم شود ادامه داد: جهان باید  آمریکا و رژیم صهیونیستی را بشناسند و معتقدم معرفی اینها جزو وظایف اصلی ملت ایران است.

سعیدی گفت: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در ارائه چهره شفاف اسلام در دنیا به خوبی عمل کرده است و دشمن از شناساندن اسلام نگران است.

وی با اشاره به توافقنامه ژنو اظهار داشت: در ماجرای توافقنامه ما طبق نظرات بزرگان به تیم مذاکره کننده اعتماد داریم اما نباید نسبت به پشت صحنه دشمن غافل شویم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه تصریح کرد: ما نباید در مقابل دشمن احساس ضعف و یا حتی احساس خستگی کنیم،‌ تحریم‌های زمان ما نسبت به تحریم‌های شعب ابی‌طالب خیلی کمتر است.

سعیدی افزود:‌ دنیا باید این را بفهمد که مشکلی اصلی‌شان «ائمه کفر» است و تا زمانی که مشکل اصلی خود را نشناسند در مقابلش ایستادگی نمی‌کنند. 

وی با بیان اینکه مسئله ما با آمریکا بر سر مسئله هسته‌ای نیست، ‌گفت: دشمن می‌خواهد مقاومت درونی ما را بشکند. نباید با چهار میلیارد دلار راضی شد چون شأن ملت ما خیلی بالاتر از آن است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه در توصیه‌ای به اعضای تیم مذاکره‌کننده گفت: آقایان باید در چارچوب تدابیر جلو روند.

سعیدی با بیان اینکه آمریکایی‌ها ما را با گزینه‌های روی میز تهدید می‌کنند، گفت: ما در مقابل گزینه‌های آمریکا دو گزینه روی میز داریم گزینه اول ما بنیه دفاعی نیروهای مسلحمان است و گزینه دوم ما که همچون طوفانی عمل می‌کند ایمان ما است این دو گزینه ما در مقابل گزینه آنها بر روی میز می‌گذاریم.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح ما به خصوص سپاه و بسیج در اوج معنویت هستند و دشمن نیز این را می‌داند و از آن هراس دارد.

نماینده ولی‌فقیه در ادامه با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن می‌تواند بزرگترین اهرم برای بازدارندگی آمریکا باشد، گفت: روز 22بهمن می‌تواند نماد اراده ملت باشد که در عین حال به تیم مذاکره‌کننده نظارت می‌کنند و خود نیز در صحنه هستند و هرگز اجازه نخواهند داد که به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدشه‌ای وارد شود.

وی در پایان با بیان اینکه یکی از مهمترین شروط ظهور تبعیت از ولایت فقیه است ادامه داد: بعد از انقلاب کسانی که به این انقلاب کمک کردند دقیقاً‌ در مسیر ظهور امام زمان(عج) قرار گرفتند و افرادی هم بودند که بدا به حالشان در مقابل این انقلاب توطئه کردند و نقشه ریختند اینها بدون شک در تقابل با امام زمان (عج) هستند.

برچسب‌ها:

نظر شما