شناسهٔ خبر: 44069 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

پشت پرده استعفای معاون سیاسی-امنیتی و ۲ مدیر کل در استانداری اصفهان

اسماعیلی- اصفهان 2

ماجرای لغو سخنرانی صادق زیبا کلام در شهرضا، به استعفای معاون سیاسی- امنیتی استاندار اصفهان انجامید.

به گزارش نماینده؛ استعفای محمد مهدی اسماعیلی، از معاونت سیاسی امنیتی استانداری اصفهان که پیش از این در خبرگزاری ها مطرح شد با حواشی و پشت پرده هایی همراه بوده که به تازگی بخشی از آنها در اختیار "نماینده" قرار گرفته است.

شنیده ها حاکی از آن است که به دنبال لغو سخنرانی صادق زیبا کلام در شهرضا که با تصمیم شورای تامین شهرستان صورت گرفته بود، اعتراضاتی مطرح و در نهایت به عزل فرماندار این شهرستان منجر می گردد.

 

بر اساس این گزارش صبح روز سخنرانی زیباکلام، گروهی از مردم در مقابل فرمانداری شهرضا تجمع کرده و خواستار لغو برنامه وی شدند. پس از برگزاری این تجمع شورای تامین شهرضا تشکیل جلسه داد و مجوز این برنامه را لغو کرد

در همین ارتباط فرماندار شهرضا در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: جمعی از اصلاح طلبان این شهرستان در روزهای اخیر با اخذ مجوز از فرمانداری درنظر داشتند، ساعت ۱۶ چهارشنبه نشستی با حضور زیبا کلام در تالار فرهنگی فجر شهرضا برگزار کنند.
سیدباقر محمدی افزود: بدنبال صدور این مجوز جمعی از طلاب، روحانیون و اقشار مختلف مردم با حضور در این فرمانداری و سردادن شعارهایی خواستار لغو این برنامه شدند.
فرماندار شهرضا تصریح کرد: بدنبال ایجاد فضای نامناسب در شهرضا، نمایندگان دو گروه به فرمانداری دعوت شدند و پس از مذاکره با آنان و ضرورت حفظ آرامش در این شهرستان مقرر شد این نشست برگزار نشود.
در این میان روز دوشنبه خبرگزاری فارس هم خبر داد که  محمدمهدی اسماعیلی از ابتدای هفته جاری دیگر در محل کار قبلی خود حاضر نشده، وی البته ضمن تایید خبر استعفای خود، گفت: "فعلا قصد مصاحبه ندارم و هرگز لطف مردم اصفهان را فراموش نمی کنم".

 

گفتنی ست براساس اخبار دریافتی سایت "نماینده" این استعفا، در اعتراض به عزل فرماندار شهرضا بوده و به نظر می رسد علت مصاحبه نکردن وی نیز جلوگیری از برخی سو استفاده های سیاسی در همین راستا می باشد.

اخبار تکمیلی حکایت از این دارد که در پی استعفای معاون سیاسی- امنیتی، آقایان جان نثاری و احمدی ۲ تن از مدیرکل های آن معاونت نیز استعفا کرده و استانداری را ترک کردند.

برچسب‌ها:

نظرات مخاطبان 1 8

  • ۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۰:۰۷مهدی 1 2

    این جماعت فقط سخنرانی بلدن
    به عمل کار براید ، به سخنرانی نیست !!!!!!
                                
  • ۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۰:۲۸h.m.r 2 7

    سلام.متاسفانه وقتی اهالی خیلی محترم اصلاحاتی ها در هردولتی سر کار آمدند ، برخلاف شعارهای سیاسی روز گار اعتدالیون چنان عرصه کاربرای نیروهای حزب الهی وبسیجی  تنگ میشود که ناچار به استعفاء و واقداماتی از قبیل آن می شوند وباید هم همینطور باشد وجبهه خود را از آنها جدا نمایند
                                
  • ۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۱:۴۹آقا سید علی 4 8

    سلام آفرین بر غیرت بچه های اصولگرا . آقای رئیس جمهور که در عیان چیز دیگر می گویند و اصحابشان در گس پرده آن کار دیگر می کنند.
                                
  • ۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۲۲:۴۲ 6 7

    بارک الله به بچه های حزب الهی استانداری. آفرین
                                
  • ۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۲۲:۵۲حجت 1 2

    سلام زمان انتخابات 88 تو صندوق های رای فقط 3 تا رای به احمدی نژاد بود و بقیه اش موسوی یعنی دولت اصول گرا اصلا شایسته سالاری رو اجرا نکرده بود ولی الان به نام شایسته سالاری همه رو برکنار کردند. این سه نفر هم اگه استعفا تداده بودند مثل یکی از معاون ها صبح روز بعدش وقتی وارد دفتر کارشون می شدند باید کار رو تحویل می دادند و تودیع می شدند.!!!!!!!!
                                
  • ۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۰۹:۲۴حسن 0 0

    حالا اولش . اینها بدنبال جایگاه رهبری هستند . اعتدال هم پوشش اینهاست . بیایید ورامین ببینید چه خبر . تمام دستگیر شدگان ۸۸ یکی یکی در حال منصوب شدن در پست ها مختلف هستند .
                                
  • ۱۳۹۲-۱۰-۱۹ ۲۱:۳۱یا علی 1 1

    با سلام با تشکر ازمردم شهید پرو شهرضا واقعا با بصیرت اقدام نمودید و باعث شادی شهدا شدید ولی آقای استاندار شما که از دولت تدبیر وامید هستید و اعتقاد به افراد کار آمد و ولایتی دارید به همین راحتی افراد کار آمد را حذف می کنید و البته جای سوال است که در استانداری کانون بازنشستگان گردیده یا مرکز تدبیر وامید
                                
  • ۱۳۹۳-۰۳-۳۰ ۱۷:۱۹مهدی 0 0

    از صمیم قلب برای مردم شهرضا متاسفم...................
                                

نظر شما