شناسهٔ خبر: 39685 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

آیا ستاری فر رئیس دانشگاه علامه میشود؟

شریعتی ستاری فر شنیده ها حاکیست سرپرست وزارت علوم در نظر دارد، محمد ستاری فر، اقتصاددان اصلاح طلب و رئیس اسبق سازمان مدیریت را به ریاست دانشگاه علامه طباطبایی منصوب کند.

شریعتی ستاری فربه گزارش «نماینده» شنیده ها حاکیست جعفر توفیقی در نظر دارد، محمد ستاری فر، اقتصاددان اصلاح طلب و رئیس اسبق سازمان مدیریت را به ریاست دانشگاه علامه طباطبایی منصوب کند.

 

با توجه به اقدامات شریعتی رئیس فعلی دانشگاه علامه در طول سال های اخیر، دور از ذهن نیست که در صورت حضور دائم توفیقی در رأس وزارت علوم، پیدا کردن جایگزین برای وی یکی از اولویت های کاری وی باشد.

 

در روزهای اخیر رسانه های همسو با جریان حاکم بر وزارت علوم، پروژه تخریب شریعتی را کلید زده اند و پرونده هایی را علیه وی منتشر کرده اند که گفته می شود همه این اقدامات، با محوریت ستاری فر، گزینه احتمالی جایگزین شریعتی انجام شده است.

 

ستاری فر از اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه است که برنامه چهارم توسعه کشور که به یکی از جنجالی ترین مسائل کشور تبدیل شد در زمان ریاست وی بر سازمان مدیریت تهیه شده بود.

 

گفتنی است برنامه چهارم توسعه بر اصولی مغایر با اصول اساسی جمهوری اسلامی استوار بود تا جایی که مقامات کشور مجبور به امحای کتاب اصول و مبانی آن شدند.

نظر شما