شناسهٔ خبر: 39642 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

اسامی ۱۳ کاندیدای شهرداری تهران اعلام شد + عکس

تهران 2 منتخب شورای شهر چهارم پایتخت گفت: تاکنون هشت نام برای شهردار شدن پایتخت مطرح شده است که در حال بررسی سوابق آنها هستیم.

به گزارش «نماینده»به نقل از مهر، پرویزسروری منتخب شورای شهر چهارم پایتخت، صبح چهارشنبه در برنامه خبری صبح شبکه خبر در پاسخ به پرسشی در خصوص انتخاب رئیس شورا گفت: رقابت در این بخش محدوداست و دو گزینه مسجد جامعی و چمران مطرح هستند.

 

وی با اشاره به آخرین وضعیت انتخاب شهردار تهران اظهار داشت: منعی از نظر قانونی برای حضور متوالی شهردار وجود ندارد اما برای اینکه شبهه ای به وجود نیاید استفساریه ای به مجلس ارسال شده است. البته این موضوع سبب نمی شود بررسی ها برای انتخاب شهردار در شورای چهارم متوقف شود.

 

سروری درباره عدم شفافیت مالی شهردار که از سوی برخی اعضای  شور مطرح می شود،افزود: این گزارشات مالی توسط ناظران عنوان می شود و ما باید پس از آغاز شورای چهارم آن را بررسی و ببینیم چه راهکارهایی برای افزایش شفافیت و کاهش تخلفات وجود دارد تا در دستور کار قرار گیرد. فکر می کنم شهرداری و شورا هرکدام باید نقش خودشان را ایفا کنند.

 

به گفته وی، محمد باقر قالیباف، محسن هاشمی،مهرداد بذرپاش، حسین طلا، معصومه ابتکار، صفدر حسینی، رستم قاسمی و محسن مهر علیزاده از جمله افرادی هستند که به عنوان گزینه شهرداری مطرح شده اند.

 

همچنین علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی دولت دهم امروز در مصاحبه با نسیم، خبر کاندیداتوری اش برای شهرداری تهران را اعلام کرد. و در خبری دیگر مهدی چمران رئیس فعلی شورای شهر نام رسول خادم، صادق محصولی، محسن رضایی و محمد پژمان را به کاندیداهای شهرداری افزود.

 

قالیباف

محمدباقر قالیباف

 

محسن هاشمی

محسن هاشمی

 

شهردار

مهرداد بذرپاش

 

حسین طلا

حسین طلا

 

معصومه ابتکار

معصومه ابتکار

 

صفدر حسینی

صفدر حسینی

 

رستم قاسمی

رستم قاسمی

 

محسن مهرعلیزاده

محسن مهرعلیزاده

 

علی نیکزاد

علی نیکزاد

 

رسول خادم

رسول خادم

 

محصولی

صادق محصولی

 

رضایی

محسن رضایی

 

محمد پژمان

سید محمد پژمان

نظر شما