شناسهٔ خبر: 39023 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

روزنامه آرمان تمام خانواده هاشمی را سرکار گذاشت

آرمان روزنامه آرمان بیشتر از آنکه یک رسانه خبری برای کشور باشد به سطح یک کارت ویزیت خانواده هاشمی تقلیل یافته است.

به گزارش «نماینده»، دفاع تمام قد روزنامه آرمان از خانواده هاشمی رفسنجانی به یک سریال بی پایان تبدیل شده و در واقع این روزنامه بیشتر از آنکه یک رسانه خبری برای کشور باشد به سطح یک کارت ویزیت خانواده هاشمی تقلیل یافته است.

آرمان

حمایت های سرشار و چشم بسته این روزنامه از خانواده هاشمی هر خواننده ای را به فکر فرو می برد که آیا ما با خریدن روزنامه آرمان در حال آگاهی یافتن از اخبار روز کشور هستیم و یا باید ذهنمان را انبار اخبار مربوط به خانواده هاشمی و پست های فرزندان وی نماییم؟ این افراط در روزنامه آرمان به شدت در ذهن مخاطب ایجاد سوال و ابهام می کند که روزنامه آرمان چه نسبتی با این همه توصیف و تمجید بی چون و چرا از یک خانواده سیاسی دارد؟

مسئله شهردار آینده تهران نیز برای این روزنامه یک سوژه پر مایه ساخته است و علت آن چیزی نیست جز گمانه زنی های حضور محسن هاشمی در لیست خود خوانده این روزنامه برای تصدی این پست. به نظر می رسد آنچه خیال روزنامه آرمان را راحت می کند این است که تمام اعضای خانواده هاشمی هر کدام در یک پست مهم و حساس مشغول به کار باشند و کسی هم اجازه نداشته باشد به آنها بگوید بالای چشمتان ابروست. تلاش بی وقفه این روزنامه برای شهردار کردن فردی که در انتخابات شورای شهر از طرف تیم های نظارتی مجلس رد صلاحیت شده منجر به یک سوال جدی است که آیا روزنامه آرمان در صورت تحقق چنین اتفاقی در پی سهم خواهی از شهرداری خواهد بود و یا آنکه آرمانِ روزنامه آرمان تنها ایجاد اشتغال برای تمام خانواده هاشمی است؟

نظر شما