درباره ما

پایگاه خبری ـ تحلیلی «نماینده» رسانه‌ها را دارای دو کار ویژه اساسی می‌داند که عبارتند از: «اطلاع‌رسانی» و «مطالبه‌گری»؛ به بیان دیگر رسانه هم باید روشنگری کند و چراغ راه باشد وهم باید دستگیری کند و هشدار بدهد. در این راستا همچنین «نماینده» خویش را در میان یک چهارضلعی می‌داند که تقید به آنها را از اصول اساسی خود قلمداد می‌کند و عبارتند از: اخلاق، شرع، قانون و مصالح اجتماعی.

باور ما این است که در صورت رعایت این موازین، رسانه‌ها باید با جسارت و شجاعت هر چه تمام‌تر و بدون پرده‌پوشی و با صراحت، به مطالبه و پرسشگری بپردازند.

«نماینده» از سیاه‌نمایی، القای یاس و ناامیدی و چشم بستن بر تلاش‌های خالصانه قاطبه مسئولان نظام اسلامی اعلام بیزاری و برائت دارد و همت خود را بر ترویج امید، نشاط، پشتکار، عدالت و پیشرفت قرار داده است.

معتقدیم می‌توان با افرادی و افکاری مخالف بود و مرزبندی داشت ولی در عین حال آنان را محترم شمرد. از همین رو «نماینده» بر آن است تا در حوزه فضای مجازی، در مسیر یک جهاد اعتقادی گام نهد و با سرلوحه قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب؛ تقوای سیاسی، پرهیز از دروغ و تهمت و دوری از جنجال و هیاهوی سیاسی را از اصول رفتاری خویش بداند.

در این راه تلاش ما این است که در باورمان خدا و حضور او و نقش اصلی او در همه امور، همواره جایگاه محوری خود را داشته باشد.

مدیرمسئول: علیرضا رحمانی
زیر نظر شورای سیاست‌گذاری

پیشنهادات و انتقادات خود را بصورت پیامک به شماره ۱۰۰۰۰۳۰۱ یا به رایانامه info@Namayande.com ارسال فرمایید.
آدرس: تهران، خیابان رازی، کوچه شیرزاد، پلاک ۱۴، واحد ۲ ـ تلفن: ۶۶۷۶۳۵۵۲

همچنین می‌توانید از کادر زیر جهت تماس با ما استفاده نمایید. (نظرات شما در این صفحه نمایش داده نمی شود.)                       گوگل پلاس تویتر فیسبوک

تماس با «نماینده»