شناسهٔ خبر: 177187 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

باید به تولید چادر در کشور یارانه و تسهیلات اختصاص یابد

کیومرث سرمدی عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ما باید برای ارزش‌های دینی‌مان هم از نظر مادی و هم از نظر معنوی هزینه کنیم و در این راستا باید یارانه و تسهیلات به تولید چادر اختصاص یابد.

به گزارش «نماینده»، کیومرث سرمدی نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی  گفت: ما برای ارزش‌های دینی خود باید هم از نظر مادی و هم از نظر معنوی هزینه کنیم.

وی افزود:‌ برای حفظ ارزش‌های دینی با ارشاد و فرهنگ‌سازی در حوزه معنوی و با پرداخت یارانه و تسهیلات در حوزه مادی باید هزینه‌ کنیم.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: ما به عنوان یک کشور مسلمان که چادر را بهترین نوع پوشش و حجاب برای بانوان می‌دانیم باید کاری کنیم که اولاً این محصول در داخل کشور تولید شود و دوم اینکه با کیفیت و با قیمت مناسب به دست مردم برسد.

سرمدی خاطرنشان کرد: ما باید با پرداخت یارانه و تسهیلات لازم به تولید چادر نسبت به تقویت تولیدات این بخش اقدام کنیم و به جای واردات به تقویت تولید آن در داخل بپردازیم.

وی افزود: هدف دیگر از پرداخت یارانه و تسهیلات به این بخش این است که این محصول باید همانطور که گفتم ارزان و با کیفیت به دست مصرف‌کنندگان برسد.

نظر شما