شناسهٔ خبر: 177041 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

تصمیم گرفتیم گرفتار حاشیه‌ها نشویم

رئیسی رییس‌جمهور گفت: قانونِ عادلانه به دست مجریان عادل اجرا می‌شود و در قوای سه‌گانه تصمیم گرفتیم گرفتار حاشیه‌ها نشویم.

به گزارش «نماینده»، سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان با حضور در مراسم گرامیداشت هفته قوه قضاییه، گفت: در ادوار گذشته مسؤولان گرفتار حاشیه‌ها شدند و برخی از کارها عقب ماند. تصمیم جدی ما این است که گرفتار حاشیه‌ها نشویم و به متن بپردازیم. متن، خدمت خالصانه به مردم است.

وی افزود: بسیار به آینده اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور امیدوارم. دردهای مردم امروز باید شنیده شود. نه حق عقب‌گرد داریم و نه حق درجا زدن.

رییس‌جمهور در تحلیل حادثه هفتم تیر گفت: جریان نفاق با پشتیبانی نظام سلطه تصمیم داشت که چهره‌های برجسته و نماد انقلاب را ترور کند. جریان نفاق با پشتیبانی نظام سلطه سعی کرده شیطنت خود در ایران را ادامه دهد که تاکنون موفق نشده و نمی‌شوند. جریان انقلابی‌ باید مسیر را با دقت بنگرند تا جریان نفوذ نتواند اهداف پلید خود را در این کشور دنبال کند. بسیاری از دوستان بی‌نام و مخلصانه در کل کشور تلاش می‌کنند و بنده به عنوان طلبه خدمتگزار به عنوان کسی که آشنا با کار همکارانم در دستگاه قضایی هستم، قدردان این تلاش ها هستم.

رییسی ادامه داد: از همکارانم و بخصوص از آقای اژه ای که بیش از ۴۰ سال تحربه کار قضایی دارند و گفتمان حفظ سرمایه اجتماعی ضمن مبارزه با فساد و تلاش برای برقراری عدالت دارند، تشکر می‌کنم. ایشان و سایر همکاران در این دستگاه، با تلاش بسیاری تحقق سند تحول و نیز ارتقای آن را دنبال می کنند.

نظر شما