شناسهٔ خبر: 177025 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

مجلس آمادگی دارد لوایح قضایی را با سرعت به سامان برساند

علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:مجلس آمادگی دارد لوایح قضایی را با سرعت به سامان برساند و در این مجلس نیز تاکنون اینگونه بوده است.

به گزارش «نماینده»، علیرضا سلیمی با اشاره به جلسه مشترک قوای مقننه و قضاییه گفت:نفس این جلسات در راستای پیش برد اهداف مشترک نظام و کشور است و مجلس آمادگی دارد لوایح قضایی را با سرعت به سامان برساند و در این مجلس  نیز تاکنون اینگونه بوده است.

وی افزود:لوایح مرتبط با قوه قضاییه که از کمیسیون مربوطه به صحن ارجاع می شود با سرعت تا کنون بررسی شده است و به نسبت دوره های قبل تعداد بیشتری داشته است.

وی با بیان اینکه انتقال دغدغه ها به رئیس قوه قضائیه مهم است تصریح کرد:اینکه حرف نمایندگان در دستگاه قضایی شنیده شود اتفاق خوبی است و از طرفی هم نظرات مسئولین قضایی به اطلاع نمایندگان برسد می تواند برای پیشبرد اهداف کشور موثر واقع شود و ظرفیت بزرگی در مجلس شکل گرفته است که می توان از آن استفاده کرد.

نماینده محلات در ادامه خاطر نشان کرد:قوه قضاییه هم در دوره جدید خوب عمل کرده است و نشان داده می توان امیدوار بود دادرسی ها سرعت و دقت بیشتری پیدا کند و مدیریت جدید قوه قضاییه اگر با مجلس انقلابی و پر انگیزه همراه شود حتماً برکات فراوانی برای مردم خواهد داشت.

نظر شما