شناسهٔ خبر: 176977 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

دولت سیزدهم زمین سوخته تحویل گرفت

حاجی دلیگانی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم در شرایط بسیار سختی سکان کشور را بر عهده گرفت و بدهی‌های زیادی از دولت قبل به این دولت رسیده است.

به گزارش «نماینده»، حسینعلی حاجی‌دلیگانی درباره عملکرد دولت سیزدهم، گفت: رفت و آمدهای زیادی که این روزها به کشورمان می‌شود، نشان می‌دهد دولت در عرصه سیاست خارجی عملکرد بسیار خوبی دارد و به دنبال آن است که از ظرفیت کشورهای همسایه و منطقه به خوبی استفاده کند.

وی بیان کرد: اغلب دولتمردان افرادی توانمند هستند، اما برخی از آن‌ها تصمیمات ناپخته و بدون مطالعه اتخاذ می‌کنند که باید روند کاری خود را اصلاح کنند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی متذکر شد: دولت روحانی نگاه یکجانبه‌گرایانه داشت و معتقد بود راهکار حل مشکلات کشور ارتباط با غربی‌هاست، اما این نگاه در دولت سیزدهم وجود ندارد و سطح تعاملات ایران با کشورهای منطقه و همسایه ارتقا یافته است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت رئیسی در شرایط بسیار سختی سکان کشور را بر عهده گرفت و بدهی‌های بسیار زیادی از دولت سابق به این دولت رسیده است. در حال حاضر دولت سیزدهم بدهی‌های دولت قبل را هم که بسیار زیاد است، می‌پردازد و دولت قبل زمین سوخته تحویل دولت سیزدهم داده است.

حاجی‌دلیگانی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم به دنبال خنثی‌سازی و رفع مشکلاتی است که از دولت روحانی به جامانده است، اظهار کرد: باید به دولت فرصت داده شود تا مشکلات اقتصادی کشور را مرتفع کند، اما دولتمردان هم باید از اقدامات خود اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی دقیقی بکنند و مردم را در جریان اقدامات و برنامه‌های دولت قرار دهند.

نظر شما