شناسهٔ خبر: 176932 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

قالیباف: وزیر بهداشت موضوع درمان ناباروری را با جدیت دنبال کند

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از وزیر بهداشت خواست که با جدیت دو موضوع درمان ناباروری و توجه به مناطق محروم در حوزه بهداشت و درمان را دنبال کند.

به گزارش «نماینده»، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس و بعد از طرح سوالات نمایندگان تهران و چابهار از وزیر بهداشت گفت: امروز آقای سعیدی و خانم قاسم‌پور سوالات خود از وزیر بهداشت را به رأی نگذاشتند، اما توقع و خواهش این است که وزیر بهداشت موضوع توجه به مناطق محروم و سیستان و بلوچستان را مورد توجه قرار دهد. البته ما مشکلات را می‌دانیم اما باید با اولویت مشکلات در این مناطق پیگیری شود.

وی با اشاره به سوال مربوط به درمان ناباروری گفت: جمعیت حدود سه میلیون نفری نابارور داریم که پیش‌بینی‌های لازم برای توجه به آن‌ها در قانون جوانی جمعیت آمده است. وزیر بهداشت قول دهد با جدیت این موارد را دنبال کند.

در جلسه علنی امروز معین‌الدین سعیدی نماینده چابهار درباره برنامه‌های وزارت بهداشت در خصوص توزیع عادلانه منابع حوزه سلامت در مناطق محروم و فاطمه قاسم‌پور نماینده تهران درباره اجرا نشدن مصوبه بودجه ۱۴۰۰ برای تحت پوشش قرار گرفتن درمان ناباروری از وزیر بهداشت سوال پرسیدند.

نظر شما