شناسهٔ خبر: 176890 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

مدعی‌العموم به «ترک فعل‌ دولت قبل در مهار بیماری کرونا» ورود پیدا کند

علیرضا سلیمی عضو هیات رییسه مجلس گفت: مدعی‌العموم به موضوع ترک فعل مسئولان دولت قبل در مهار بیماری کرونا که منجر به جان باختن هموطنانمان شد، ورود کند.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با بیان اینکه جان‌باختن تعداد قابل توجهی از هموطنانمان به دلیل ابتلا به بیماری کرونا موضوع کوچکی نیست که ما به سادگی از کنار آن عبور کنیم.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی افزود: آمار بالای جانباختگان ناشی از این بیماری در کشور به روزی بیش از ۷۰۰ نفر رسید.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: جان باختن تعداد زیادی از هموطنانمان بر اثر بیماری کرونا به دلیل ترک فعل‌هایی بود که در دولت قبل در مهار این بیماری انجام شد.

سلیمی خاطرنشان کرد: مدعی‌العموم باید به موضوع ترک فعل‌ها در ارتباط با مهار و جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا ورود پیدا کند چرا که این ترک فعل‌ها باعث جان باختن تعداد زیادی از هموطنانمان شد.

وی یادآور شد: از زمان شروع به‌کار دولت آیت‌الله رئیسی شاهد اقدام انقلابی در مهار بیماری کرونا بودیم به گونه‌ای که در کمتر از یکسال با واکسیناسیون گسترده، این بیماری مهار شد و امروز آمار جان باختگان ناشی از این بیماری یا صفر و یا تک رقمی است.

نظر شما