شناسهٔ خبر: 176856 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

مشاوران ایرانیِ خائن هویت ملی ندارند/ ایران مقتدرانه ایستاده است

احمد نادری عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که به ایران خیانت می‌کنند، هویت ملی و ایرانی ندارند. ایران مقتدرانه ایستاده است و روز به روز در عناصر قدرت نرم و سخت تقویت می‌شود.

به گزارش «نماینده»احمد نادری ، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه تعدادی از مشاوران ایرانیِ خائن در شکل دادن به محاسبات غلط دشمنان نقش دارند، اظهار داشت: همان طور کهمقام معظ مرهبری فرمودند، این مشاوران خائن نه تنها به کشور خود، بلکه به آمریکایی‌ها هم خیانت می‌کنند و با مشورت‌های غلط خود موجب شکست آنان می‌شوند.

وی بیان کرد: این مشاوران خائن به واقع ایرانی نیستند و صرفاً فارسی زبان هستند. برخی از فارسی زبانان خائن سال‌هاست که به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران مشاوره می‌دهند اما تاکنون فقط با شکست مواجه شده‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کسانی که به ایران خیانت می‌کنند، هویت ملی و ایرانی ندارند چرا که شاخص‌های هویت ملی، ایرانی بودن و ملیت است که این افراد فاقد چنین ویژگی‌هایی هستند. مشاوران خائن که علیه ایران اقدام می‌کنند، صرفاً به زبان فارسی صحبت می‌کنند و با هویت ملی و ایرانیان بیگانه هستند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی متذکر شد: این افراد بیش از ۴۰ سال است که به بیگانگان مشورت می‌دهند و اگر مشورت‌های آنان به آمریکا و دشمنان درست بود، باید تا الان جمهوری اسلامی ایران ساقط می‌شد، حال آنکه جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه سرپا و ایستاده است و روز به روز در عناصر قدرت نرم و سخت تقویت می‌شود.

نادری تاکید کرد: مشاوران ایرانیِ خائن ارزیابی دقیقی از درون کشور ندارند و فقط برای تحقق منافع شخصی خودش، مطالبی را به دروغ به جمهوری اسلامی ایران نسبت می‌دهند و پول‌های کلانی از دشمنان جمهوری اسلامی ایران دریافت می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با وجود اینکه معاندان داخلی و خارجی مدام در حال برنامه‌ریزی علیه ایران هستند، اما جمهوری اسلامی ایران نه تنها ضربه نخورده است، بلکه روز به روز قوی‌تر می‌شود. دشمنان بدانند که محاسبه و تحلیل درستی از وضعیت ایران ندارند. سنت الهی هم اقتضا می‌کند که کسانی که به کشورشان خیانت کنند، به اهدافشان نرسند و شکست بخورند.

نظر شما