شناسهٔ خبر: 176770 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عبور از شرایط سخت کرونایی نتیجه تلاش دولت و کادر درمان است

ابوترابی عضو کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: عادی شدن شرایط جامعه از نظر بیماری کرونا نتیجه زحمات دولت، کادر درمان و صنعتگران در تولید لوازم مورد نیاز برای این بخش است.

به گزارش «نماینده»، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش آمار فوتی‌های کرونا در کشور و صفر شدن آن در روزهای ۱۲ و ۲۰ خرداد گفت: این موفقیت بزرگ در سایه تلاش و مجاهدت دولت و کادر درمان به دست آمده که ما به آنها خداقوت می‌گوییم.

 وی افزود: علاوه بر کادر بهداشت و درمان، صنعتگران ما نیز برای تامین لوازم مورد نیاز در این حوزه تلاش مجدانه‌ای داشتند که باید با آنها و همچنین متخصصان در حوزه تولید واکسن نیز احسنت گفت.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: در ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور ما ماسک که مورد نیاز خود را هم وارد می‌کردیم اما با تلاش صنعتگران دستگاه‌های تولید ماسک تهیه شد و ما در این زمینه به خودکفایی رسیدیم.

 ابوترابی خاطرنشان کرد: در مورد مواد ضدعفونی کننده به همین ترتیب ما در این حوزه با تلاش متخصصان تجهیزات مورد نیاز خود را تامین کنیم و دستگاه‌های مربوط به این حوزه نیز تامین شد.

 وی افزود: برای تولید واکسن نیز با وجود همه توطئه‌های دشمنان ما توانستیم به موفقیت بزرگ در این حوزه که تولید واکسن است، دست یابیم.

 نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز با تکیه بر توان متخصصان و مجاهدت‌های این گروه ما قادر به صادرات واکسن کرونا به کشورهای دیگر نیز هستیم.

به گزارش فارس، عین اللهی وزیر بهداشت برای اولین بار روز پنچ شنبه ۱۲ خرداد اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.

وی همچنین برای دومین بار روز جمعه  ۲۰  خرداد اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.

نظر شما