شناسهٔ خبر: 176760 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

ایران هرگز تحت فشار در مذاکرات هسته ای حاضر نخواهد شد

علی کریمی فیروزجایی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از تصمیم قاطع دولت در مقابله با زیاده خواهی غربی‌ها در پرونده هسته‌ای حمایت می‌کند.

به گزارش «نماینده» علی کریمی فیروزجائی، اظهارکرد: پایان دادن به اقدامات داوطلبانه و فراپادمانی ایران از حقوق قطعی و مسلم کشورمان است.

وی با اظهار تأسف از عدم واقع بینی کشورهای غربی، ادامه داد: آنها در حالی کشورمان را متهم می کنند که هیچ اشاره ای به مسئولیت و تعهد خود در قبال برجام و معاهده ان پی تی نمی کنند.

عضو هیأت رئیسه مجلس یازدهم گفت: اکنون رژیم صهیونیستی، شورای حکام و دیگر سازمان‌های بین المللی را به خاطر منافع خود گروگان گرفته است.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران به اذعان سازمان بین‌المللی انرژی اتمی شفاف و قانونمندترین پرونده هسته ای را دارد.

نماینده مردم  بابل خاطرنشان کرد: ادعاهای اخیر شورای حکام و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی واهی و بهانه گیری آشکار و با هدف تاثیرگذاری بر روند حل و فصل برجام است. جمهوری اسلامی ایران هرگز تحت فشار در مذاکرات حاضر نخواهد شد. 

عضو هیأت رئیسه مجلس با هشدار به رژیم صهیونیستی در مورد هرگونه ماجراجویی احتمالی علیه کشورمان گفت: رژیم صهیونیستی با آغاز هرگونه اقدام نظامی علیه کشورمان، با یورش سهمگین نیروهای مسلح پرتوان ایران از روی زمین محو خواهد شد.

وی تصریح کرد: تقویت توان دفاعی کشورمان بدون توجه به هیاهوی بیگانگان تداوم خواهد داشت.

این نماینده مجلس با اشاره به حساس بودن شرایط منطقه افزود: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر مردم بعنوان عمق استراتژیک خود با ثبات  و منطقی ترین رفتار دیپلماتیک را در عرصه بین الملل دارد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: با تقویت همدلی و اتحاد ملی کشور از گردنه های سخت به سلامت عبور خواهد کرد. با پیگیری خط امام و مشی عزتمندانه رهبر معظم انقلاب، هیچگونه بن بستی در کشور وجود ندارد.

نظر شما