شناسهٔ خبر: 176734 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

شاهد اتخاذ سیاست‌های دوگانه توسط کشورهای برجامی هستیم/ ایران درصدد تحقق منافع ملی است

فداحسین مالکی.jpg عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد اختلافات شدیدی میان ایالات متحده و تروئیکای اروپایی وجود دارد از این رو شاهد اتخاذ سیاست های دوگانه هستیم.

به گزارش «نماینده»، فداحسین مالکی ، در خصوص بیانیه جدید سه کشور اروپایی درباره تحولات پیرامون برنامه هسته‌ای ایران و برجام، گفت: اختلافات شدیدی میان ایالات متحده و تروئیکای اروپایی وجود دارد از این رو شاهد اتخاذ سیاست های دوگانه هستیم.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع اگر اظهارات مقامات آمریکایی و اروپایی را بررسی کنیم، می توان دریافت که گاهی صحبت از لزوم دستیابی به توافق می کنند اما در مقابل اقدام ضدبرجامی انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست ها نیز تلاش می کنند کشورهای حاضر در برجام را تحت فشار سیاسی قرار دهند، ادامه داد: بر این اساس مشاهده می شود وقتی رافائل گروسی به سرزمین های اشغالی سفر می کند، در سریع ترین زمان ممکن قطعنامه ضدایرانی صادر می شود و کشورهای اروپایی واکنش تندی ضد برجام اتخاذ می کنند که تایید کننده این امر است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه تحت تاثیر اقدامات یکجانبه اروپایی ها قرار نمی گیرد زیرا باید منافع ملت ایران تامین شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس اقدام کشورمان برای مقابله با یکجانبه گرایی آژانس و اروپا و قطع دسترسی برخی دوربین ها، نشان داد جمهوری اسلامی ایران برای تامین منافع ملی خود محکم ایستاده است./

نظر شما