شناسهٔ خبر: 176729 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عضو هیئت رئیسه مجلس: صنایع بزرگ به سمت ساخت نیروگاه حرکت کنند

علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: صنایع بزرگ باید به سمت تامین کردن برق خود و ساخت نیروگاه حرکت کنند اما تا رسیدن به این مسئله وزارت نیرو با هماهنگی کامل قصد مدیریت شرایط را دارد.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسئله تامین انرژی صنایع اظهار داشت: فردا (یکشنبه) کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی از وزیر نیرو دعوت کرده تا برنامه خود به منظور مدیریت مصرف برق صنایع را شرح دهد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ارزیابی عملکرد وزارت نیرو در مسئله مدیریت مصرف برق صنایع گفت: دولت و در راس آن وزارت نیرو به دنبال هماهنگی کامل با حوزه صنایع خرد و کلان است تا از این طریق نقاط منفی ناشی از محدودیت انرژی به حداقل برسد.

وی با اشاره به برنامه مدیریت مصرف برق شهرک‌های صنعتی کشور افزود: مقرر شده تا برق شهرک‌های صنعتی در یک روز مدیریت مصرف شده تا امکان جابه‌جایی شیفت روز تعطیل با روز مدیریت مصرف فراهم شود و از این طریق کاهش تولیدی را شاهد نباشیم.

سلیمی به صنایع بزرگ هم اشاره کرد و گفت: صنایع بزرگ باید به سمت تامین کردن برق خود و ساخت نیروگاه حرکت کنند اما تا رسیدن به این مسئله وزارت نیرو با هماهنگی کامل قصد مدیریت شرایط را دارد.

به گزارش فارس، سال گذشته قطعی نابه‌هنگام برق صنایع زمینه مشکلات گسترده برای این مشترکان برق را فراهم کرد اما در سال جاری با برنامه وزارت نیرو این مسئله به حداقل رسیده است.

نظر شما