شناسهٔ خبر: 176715 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما

قطعنامه شورای حکام آژانس علیه ایران کاملا سیاسی است

عباس مقتدایی نماینده اصفهان نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه جمهوری اسلامی ایران کاملا سیاسی است.

به گزارش «نماینده»، عباس مقتدایی افزود: وظیفه این شورا نظارت وخدمت رسانی به اعضا در حوزه اقدامات فنی است، اما می‌بینیم با وارد شدن در زد و بندهای سیاسی تحت نفوذ قدرت‌های بزرگ از جمله آمریکا، عملا از دایره فعالیت اصلی خود خارج شده است.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت مستقل در منطقه و جهان، هرگز زیر بار فشار و زور نخواهد رفت، تصریح کرد: ما تاکنون همه نوع، همکاری فنی با آژانس داشته ایم و بارها کارشناسان آژانس اجرای تعهدات از سوی ایران را مورد تاکید قرار داده اند.
وی گفت: مجلس شورای اسلامی که پیش از این، قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران را به تصویب رسانده است به صورت جدی بر اجرای آن نظارت خواهد کرد.
آقای مقتدایی افزود: در این قانون مجوزهایی جهت حفظ منافع ملت ایران به دولت داده شده و تکالیفی نیز تعیین شده است و مجلس قطعا خواستار اجرای کامل این قانون است.

نظر شما