شناسهٔ خبر: 176711 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا حاصل پیگیری‌های دولت سیزدهم است

 علی اکبر علیزاده عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا ثمره تلاش خستگی‌ناپذیر دولت سیزدهم است.

به گزارش «نماینده»، علی‌اکبر علیزاده با اشاره به صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا در کشور گفت: این موفقیت بزرگ ثمره مجاهدت، تلاش و کوشش دولت آیت‌الله رئیسی در کمتر از یک سال گذشته است.

وی افزود: رئیس جمهور قبلی در زمانی که روزانه بیش از ۷۰۰ نفر از هموطنانمان قربانی ویروس کرونا می‌شدند اقدام خاصی را در دستور کار خود نداشت و ما نگران بودیم که مبادا رئیس جمهورمان زخم بستر بگیرد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کل واکسن وارد شده به کشور در دولت قبل با آن همه هیاهو و سر و صدا پنج میلیون دٌز بود و حال آنکه در کمتر از یک سال گذشته و در دولت سیزدهم ۱۵۰ میلیون دُز واکسن کرونا به مردم تزریق شده است.

علیزاده خاطرنشان کرد: در سایه مجاهدت‌ها و تلاش خستگی‌ناپذیر دولت سیزدهم برای مهار ویروس کرونا امروز می‌بینیم که فعالیت‌های اقتصادی و همچنین آموزشی کشور به صورت عادی در حال برگزاری است.

وی افزود: درحالی آمار فوتی‌های کرونا در کشور ما به صفر رسید و آمار مبتلایان به این بیماری دو رقمی شده که کشورهایی با جمعیت ایران در اروپا همچون آلمان آمار فوتی‌های ناشی از کرونا در این کشورها همچنان سه رقمی است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نباید فراموش کنیم که این موفقیت بزرگ در کشور ما با وجود همه تحریم‌ها حاصل شده که جای قدردانی دارد.

نظر شما