شناسهٔ خبر: 176609 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

مکتب امام خمینی (ره) درباره کار برای رضای خدا را در جامعه ترویج کنیم

متفکر آزاد نماینده تبریز در مجلس با بیان اینکه باید مکتب امام(ره) درباره کار برای رضای خدا را در جامعه ترویج کنیم؛ گفت: امام خمینی(ره) همواره برای خدا و رضایت او کار کرده و قدم برمی‌داشت و خدا نیز جایگاه ویژه‌ای را برای امام و نظام در قلوب مردم در نظر گرفت.

به گزارش «نماینده»، روح الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی  درباره ثبات مواضع بنیانگذار انقلاب اسلامی(ره) اظهار داشت: آن چیزی که در جمهوری اسلامی از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی،‌ حضرت امام خمینی(ره) به جا مانده است، مکتب امام راحل و کار کردن برای خدا بوده است.

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) همواره برای خدا و رضایت او کار کرده و قدم برمی‌داشت، افزود: چون این حرکت با اخلاص بود، پروردگار متعال جایگاه ویژه‌ای را برای امام و نظام مقدس جمهوری اسلامی در بین قلوب مردم در نظر گرفته بود.

نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: امام خمینی(ره) به ما یاد داد که بایستی با اخلاص کار را انجام داد تا نتیجه‌بخش باشد و به همین دلیل حرف و عمل امام یکی بود و مواضعی که در موضوعات مختلف اتخاذ می‌کرد هیچ گاه با امواج تغییر پیدا نمی‌کرد.

وی افزود: مواضع راسخ و ثبات قدم بنیانگذار انقلاب اسلامی باعث شده بود که جامعه را به سمت راه صحیح و قدم استوار سوق می‌داد؛‌ چرا که امام (ره) با اخلاص و درایت تصمیم می‌گرفت.

متفکر آزاد اظهار داشت: هم اکنون شاهد آن هستیم، روش، مسلک و مکتب امام (ره) از سوی مقام معظم رهبری دنبال می‌شود و به همین دلیل ایشان جایگاه ویژه‌ای بین مردم دارند.

نماینده تبریز در مجلس تصریح کرد: الزام رهبر معظم انقلاب به سبک امام خمینی(ره) همواره الگویی ویژه برای مسئولان است زیرا ایشان به همگان آموخته‌اند که بایستی با اخلاص، با تدبیر و با اندیشه کارها را پیش برد که در نهایت چون فتح دل‌ها دست خداست، کار صادقانه هم نتیجه‌ای ویژه داشته و کارها را به سمت دل صادقانه سوق می‌دهد.

نظر شما