شناسهٔ خبر: 176585 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

تحریم‌های جدید کاخ سفید اقدامی برای کسب امتیاز برجامی است

عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد اعمال تحریم ضد ایرانی جدید آمریکا علیه چند فرد و شرکت به بهانه همکاری با سپاه، فرصت طلبی برای کسب امتیاز بیشتر برجامی است.

به گزارش «نماینده»، محمود عباس زاده مشکینی در رابطه تحریم ضد ایرانی جدید آمریکا علیه چند فرد و شرکت به بهانه همکاری با سپاه پاسداران و فروش نفت کشورمان، گفت: آمریکایی ها به طور مستمر ایران را تحت تحریم قرار می دهند و این مهم در حالیست که کشورمان نیز تلاش می کند تا تحریم ها بی اثر یا کم اثر شود.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع مقامات کاخ سفید نیز به خوبی دریافته اند اعمال فشار سیاسی و اقتصادی و ایجاد محدودیت نمی تواند جلوی پیشرفت ایران بگیرد.

وی ادامه داد: همچنین باید اذعان کرد آمریکایی ها خواهان بازگشت به برجام هستند از این رو با اقدامات تحریمی علیه کشورمان، تلاش می کنند امتیازات بیشتری کسب کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در خصوص بهانه تحریم یاد شده مبنی بر بی ثبات کنندگی ایران در منطقه، افزود: سیاستمداران ایالات متحده باید بدانند فلسفه وجود بی ثباتی در منطقه با رژیم صهیونیستی و پرورش دهندگان داعش گِره خورده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروزه بیش از نیمی از انرژی دنیا در غرب آسیا وجود دارد، خاطرنشان کرد: باید یادآور شد جریان غربی-عبری-عربی تلاش می کند با ایجاد بی ثباتی در منطقه به راحتی از انرژی کشورها استفاده کند بنابراین طرح چنین مسائلی فرار از واقعیت است.

نظر شما