شناسهٔ خبر: 176496 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

تخلفات احتمالی پروژه مترو پل در تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان مورد توجه خواهد بود

جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت:تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان در کمیسیون تصویب شده و موضوع متروپل و تخلفات احتمالی در این پروژه حتماً مورد توجه اعضای هیئت تحقیق و تفحص خواهد بود.

به گزارش «نماینده» محمد صالح جوکار تصریح کرد: تحقیق وتفحص از شهرداری  آبادان از مدت ها قبل در کمیسیون شوراها مورد بررسی بوده که در نهایت به تصویب رسید و موضوع فاجعه متروپل حتماً مورد توجه اعضای  هئیت تحقیق و تفحص خواهد بود.

وی افزود: مسئولیت بررسی ابعاد حادثه آبادان از نظر فنی در مجلس بر عهده کمیسیون عمران قرار داده شده و این کمیسیون به جد پیگیر موضوع است و ما منتظر گزارشها و نتایج بررسی ها در این خصوص خواهیم بود و اگر شورای شهر آبادان و شهرداری در این حادثه کوتاهی کرده باشند از ابزار های قانونی استفاده خواهیم کرد.

نماینده مردم یزد، اشکذر،بخش ندوشن و دهستان سورک تاکید کرد: نظارت بر عملکرد شوراها امری مهم و جدی است که کمیسیون با اصلاح قانون به این موضوع ورود کرده و نظارت مستمر و پسینی از عملکرد اعضای شوراها را به قانون افزوده است. در مورد حادثه آبادان نیز در صورت لزوم از وزیر کشور برای ارائه گزارش در کمیسیون دعوت خواهد شد.

نظر شما