شناسهٔ خبر: 176296 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما

به زودی، طرح استخدام کارکنان در دستور کار مجلس

عباس گودرزی رئیس کارگروه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس گفت:طرح استخدام کارکنان دولت به زودی در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

به گزارش «نماینده»، عباس گودرزی درباره آخرین اخبار در مورد توافق دولت و مجلس در خصوص طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت اظهار داشت: از مجلس دهم تاکنون جلسات متعددی در مجلس و دولت برای ساماندهی کارکنان برگزار شده و ارتقا کارآمدی، نظام استخدامی و افزایش سطح رضایتمندی برای کارکنان از اهداف این طرح به شمار می‌رود.
وی افزود: براساس توافق با سازمان اموراستخدامی کشور نیروهای شرکتی که برای بیش از یکسال مقرر می شود فعال باشند، باید از طریق آزمون، گزینش و مصاحبه جذب شوند و خلاف آن جرم انگاری محسوب می‌شود.

نماینده مردم بروجرد ادامه داد:نیروهای موجود که ماهیت بلند مدت نیز دارند تعیین کار معین می شوندومابقی که در شرکت هستندبه شکل متمرکز حقوقشان از امور استخدامی پرداخت شود.
گودرزی تصریح کرد: در موضوع قراردادی‌ها نیز دولت قول داده در قالب لایحه ایی کارکنان را ساماندهی کند وامیدواریم باتوجه به اینکه طرح به امضای ۱۸۰ نفر از نمایندگان رسیده به زودی در دستور کا ر صحن مجلس قرار بگیرد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: نمایندگان پس از ورود به صحن نیز پیشنهاد خود را برای تکامل طرح امور استخدامی کارکنان ارائه خواهند کرد وامیدواریم با به نتیجه رسیدن آن دغدغه مردم حل شود.

نظر شما