شناسهٔ خبر: 176271 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

همکاری مجلس و بهزیستی به منظور مناسب سازی ۹۰۱ دستگاه خودرو برای معلولان

سیدعلی موسوی نماینده ملکان رییس فراکسیون مناطق محروم مجلس، از همکاری این فراکسیون و سازمان بهزیستی به منظور مناسب سازی ۹۰۱ دستگاه خودرو برای معلولان خبر داد.

به گزارش «نماینده» سید علی موسوی رئیس فراکسیون مناطق محروم در مجلس شورای اسلامی با اعلام خبر مناسب‌سازی ۹۰۱ دستگاه خودرو برای معلولان در پی همکاری فراکسیون مناطق محروم و سازمان بهزیستی کشور، گفت: سال گذشته تعداد ۹۰۱ خودروی افراد دارای معلولیت مناسب‌سازی شد ضمن اینکه فناوری لازم برای مناسب‌سازی خودروها در کشور وجود دارد و اگر افراد دارای معلولیت بخواهند می توان گزینه‌های بیشتری برای خودروهایشان اعمال کرد، چون شیوه نامه‌های ایران خودرو سقف دارد و بیشتر از آن نمی‌توان به آنها کمک کرد.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: فراکسیون مناطق محروم برای بهبودی و توانمندسازی معلولان جامعه رایزنی‌هایی را انجام داد، در نهایت قرار شد سایر هزینه های این بخش که معلولان توانایی پرداخت آن را ندارند نیز توسط سازمان بهزیستی پرداخت شود.
رئیس فراکسیون مناطق محروم مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: در گذشته تنها پارس خودرو سایت کاملی برای مناسب سازی خودروی افراد دارای معلولیت داشت اما اکنون بیشتر بخش خصوصی در این زمینه فعال است و امیدواریم شرکت های ایران خودرو و سایپا نیز در این خصوص به طور جدی ورود پیدا کنند.

نظر شما