شناسهٔ خبر: 176249 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

محمدبیگی: دولت سیزدهم سرعت عمل خوبی در مدیریت کرونا داشت

واکسن کرونا عضو کمیسیون بهداشت و درمان با ارزیابی مثبت عملکرد دولت در مدیریت کرونا بر لزوم استمرار اقدامات پیشگیرانه در برابر این بیماری در کشورتاکید کرد.

به گزارش «نماینده»، فاطمه محمدبیگی  با اشاره به عملکرد وزارت بهداشت در زمینه مدیریت کرونا اظهار کرد: وزارت بهداشت دولت سیزدهم در مدیریت کرونا به ویژه حوزه واکسیناسیون کامل مردم خیلی خوب عمل کرد و سرعت عمل خوبی در تهیه واکسن و اجرای واکسیناسیون سراسری داشتند.

وی گفت: با توجه به کاهش آمار ابتلا و همچنین فوتی‌های کرونا در کشور به لطف خدا در حال طی کردن روزهای سفید هستیم که این دستاورد مرهون تلاش مدافعان سلامت است؛ با تلاشی که این عزیزان کردند و امنیت خاطری که در خانواده‌ها ایجاد شده است این روزها شاهد شکل‌گیری مشاغل جدید و فعال شدن مجدد اقتصاد کشور هستیم.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به هشدار اپیدمیولوژیست‌ها (همه‌گیر شناس‌ها) درباره استمرار کرونا در دنیا خاطرنشان کرد: اپیدمیولوژیست‌ها می‌گویند که بحران کرونا همچنان ادامه دارد؛ بنابراین ساده‌انگاری و عادی انگاری در این حوزه ممنوع است و باید همچنان اقدامات پیشگیرانه را رعایت کنیم و نسبت به وردو بیماری از مرزها حساس باشیم. باید کلونی‌های بیماری در نقاط مختلف کشور شناسایی شوند و نباید اجازه دهیم که چون در حال حرکت به وضعیت سفید هستیم از رصد بیماری رها شویم.

نظر شما