شناسهٔ خبر: 176232 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

قالیباف کسب رتبه سوم المپیک ناشنوایان را به کاروان ورزشی کشورمان تبریک گفت

قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب رتبه سوم المپیک ناشنوایان را به کاروان ورزشی کشورمان تبریک گفت.

به گزارش«نماینده»، رییس مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در پیامی کسب رتبه سوم المپیک ناشنوایان را به کاروان ورزشی کشورمان تبریک گفت.

وی برای کاروان ورزشی ناشنوایان ایران نوشت: جوانان غیور کشورمان در قالب کاروان ورزشی در بیست و چهارمین دوره بازی‌های المپیک ناشنوایان، با اتکال به خداوند بار دیگر جلوه‌های درخشانی از عزت و توانمندی در عرصه رقابت‌های جهانی را به نمایش گذاشتند و دل مردم را شاد و خرسند کردند.

رییس مجلس شورای اسلامی دراین پیام افزود: این عزیزان با دستیابی به مقام سوم و ارتقاء جایگاه جهانی و کسب چندین مدال رنگارنگ‌ در رشته‌های مختلف، ثابت کردند که جوانان این ملت همواره شایستگی‌ نقش‌آفرینی در تمامی عرصه‌ها را دارند و هیچ عاملی یا محدودیتی نمی‌تواند مانع کسب افتخار آنان شود.

قالیباف در این پیام خاطرنشان کرد: ضمن تبریک به ملت بزرگوار ایران‌، ورزشکاران، مربیان، کادر فنی و سرپرستان کاروان ورزشی ناشنوایان، امیدوارم‌ همواره شاهد موفقیت و سربلندی  جوانان عزیزمان در میادین جهانی و بین‌المللی باشیم.

 به گزارش ایرنا،‌ در بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ۲۰۲۱ ناشنوایان که به میزبانی کشور برزیل برگزار شد، ورزشکاران ایران با کسب ۴۰ مدال؛ ۱۴ مدال طلا، ۱۲ مدال نقره و ۱۴ مدال برنز در رشته‌های کشتی آزاد و فرنگی، تکواندو، جودو، کاراته و دو و میدانی توانستند در رتبه سوم بایستند.

براساس آخرین وضعیت جدول مدال‌ها، اوکراین با ۱۳۹ مدال و آمریکا با ۵۴ مدال به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند.

نظر شما