شناسهٔ خبر: 176161 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

فیروزی‌پوربادی: یکی از ریشه‌های تورم هدایت نقدینگی به دست عده‌ای خاص است

رحمت الله فیروزی یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی می توانیم تورم را کاهش دهیم که چرخ تولید صادرات محور در کشور با قدرت به حرکت درآمده و در کنار آن زمینه اشتغالزایی را نیز فراهم کنیم.

به گزارش «نماینده»، رحمت الله فیروزی پوربادی ، درباره راهکارهای کنترل تورم در سطح کشور، بیان کرد: آنچه که امروز در سطح جامعه شاهد آن هستیم نگرانی مردم از وضعیت تورم و گرانی هاست و انتظار می رود دولت با استفاده از نظر کارشناسان اقتصادی هرچه سریع تر راهکاری را برای کنترل تورم و گرانی ها در دستور کار قرار دهد.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از راهکارهای مهار تورم استفاده از سرمایه های داخل کشور برای رونق تولید و به دنبال آن اشتغالزایی است. زمانی که چرخه تولید در کشور پرقدرت به حرکت دراید در کنار آن اشتغال نیز ایجاد می شود. با تولید کالاهای صادراتی می توان برای کشور ارز آوری داشت، همه این موارد در کاهش تورم موثر است.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه سالیان سال است که کشور درگیر بیماری تورم شده است و ما نتوانستیم راهکار کارشناسی شده ای برای شکست آن در پیش بگیریم.

فیروزی پوربادی گفت: یکی از ریشه های تورم هدایت نقدینگی به دست عده ای خاص است، از سوی دیگر در بحث اشتغالزایی نیز ما عملکرد موفقی نداشتیم، همه این عوامل دست به دست هم داده تا این مشکل روز به روز جدی تر شود.

نظر شما