شناسهٔ خبر: 176154 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

گفتگوی «رئیسی» با مردم ثاثیرگذار است/ دولت مردم را آگاه کرد

فرهاد طهماسبی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: توضیحات وزرای مربوطه درباره هدفمندسازی یارانه‌ها مردم را آگاه کرد، اما اثرگذاری اینکه رئیس دولت جزئیاتی از شرایط موجود را ارائه کند بیشتر خواهد بود.

به گزارش «نماینده»، فرهاد طهماسبی نماینده مردم نی‌ریز در مجلس شورای اسلامی ، در رابطه با توضیحات اخیر رئیس جمهور درباره هدفمندسازی یارانه‌ها و اصلاح ارز ترجیحی، گفت: تصمیم در رابطه با این موضوع بر عهده دولت و اختیارات آن در دست رئیس‌جمهور است که با اشراف و اطلاع کافی از شرایط و همچنین با بهره‌گیری از نظرات کارشناسان و متخصصان اقتصادی، بهترین مجری برای چنین برنامه‌های حیاتی به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: نکته این است که باید با اطلاع‌رسانی درست و کافی به مردم، شایعاتی که در این باره در جامعه پراکنده می‌شود پایان یابد چراکه رئیس‌جمهور در رأس امور به هر آنچه که مطرح کرده عمل می‌کند و دولت نیز تصمیمات تیم اقتصادی را اجرا خواهد کرد.

نماینده مردم نی‌ریز در مجلس شورای اسلامی درباره ضرورت صحبت مستقیم رئیس جمهور با مردم، بیان کرد: قطعاً ارتباط شخص اول اجرایی کشور با جامعه در چنین شرایطی می‌تواند نگرانی‌هایی که برای مردم در این مدت ایجاد شده را برطرف کرده و آرامشی نسبی را فراهم سازد.

طهماسبی تاکید کرد: البته توضیحات و اظهارات وزرای مربوطه نیز در رابطه با هدفمندسازی یارانه‌ها و اصلاح ارز ترجیحی تا جایی مردم را آگاه کرد و توانست تا حدی موضوع را شفاف کند، اما قطعاً اثرگذاری اینکه رئیس دولت جزئیاتی از تصمیمات و شرایط موجود را ارائه کند بیشتر خواهد بود.

وی در پایان درباره اقناع افکار عمومی در شرایط اجرای تصمیمات مهم دولت خاطرنشان کرد: مطمئناً در پی گفتمان مستقیم رئیس‌جمهور با مردم، اعتمادسازی بیشتری اتفاق خواهد افتاد و این موضوع با بازخورد بیشتری همراه خواهد بود.

نظر شما