شناسهٔ خبر: 175638 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

ارتش به معنای حقیقی کلمه خود را فدای ملت کرده است

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ارتش در تمام حوادث همواره مایه امیدواری و دلگرمی مردم بوده و به معنای حقیقی کلمه خود را فدای ملت کرده است.

به گزارش «نماینده»، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۹ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تمام دلاورمردان ارتش و خانواده‌های معظم شهدای ارتش مقتدر و عموم مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت می‌گویم.

وی بیان کرد: شعار «ارتش فدای ملت» بیانگر حقیقت وجودی ارتش جمهوری اسلامی ایران و عشق و علاقه بیکران ارتشیان غیور به مردم است. ارتش در تمام حوادث اعم از جنگ، سیل، زلزله و هر آنچه امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازد، همواره مایه امیدواری و دلگرمی مردم بوده است و در میدان‌های عمل ثابت شده که ارتش به معنای حقیقی کلمه خود را فدای ملت کرده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درخشش ستاره‌های آسمان ایثار و فداکاری همچون شهدای گرانقدر شهید صیاد شیرازی، قرنی، فلاحی، ستاری، نامجو، کشوری، اقارب‌پرست، شیرودی، یاسینی، فکوری، آبشناسان و سایر شهدای سرافراز و رشید ارتش الگوی جاودانه برای تمامی دلسوزان این آب و خاک به خصوص فداکاران جان بر کف ارتش خواهد بود.

قالیباف تأکید کرد: از خداوند متعال برای شهدای ارتش علو درجات و برای خانواده‌های شهدا اجر جزیل و برای تمام پرسنل نیروهای سه‌گانه زمینی، دریایی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توفیق روز افزون را مسئلت دارم.

کد خبر 5469572

نظر شما