شناسهٔ خبر: 175592 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

آموزشگاه های زبان در شهر کرج

آموزشگاه های زبان در شهر کرج

رشته تحصیلی زبان با ساختار و کاربرد زبان‌ها مرتبط است. آموزش زبان شامل ارتقای توانایی درک مطلب، خواندن و نوشتن به زبان انگلیسی و تحلیل انتقادی آثار ادبی است. در آموزشگاه زبان در شهر کرج، دوره هایی را مطالعه خواهید کرد که درک شما را از فرهنگ گذشته و حال مربوط به کشور یا منطقه ای که زبان آن را مطالعه می کنید، توسعه می دهد. این دوره ها اغلب شامل مطالعه متون ادبی، فیلم و رسانه و همچنین یادگیری در مورد زمینه های تاریخی و سیاسی یک منطقه خاص است. بنابراین احتمالاً فرصتی برای تحصیل یا زندگی در آن کشور ایجاد خواهد کرد.

برنامه‌های آموزشگاه زبان در کرج

آموزشگاه زبان در کرج برنامه های فشرده انگلیسی ارائه می دهد که دانشجویان را برای استفاده از زبان انگلیسی در دنیای واقعی آماده می کند. روش های آموزشی بر اساس تحقیقات در زمینه های آموزش زبان، اکتساب، یادگیری و ارزیابی در طی سالها تجربه در آموزش زبان انگلیسی به دانشجویان است. کارکنان ما متعهد به تعالی در ارائه خدمات آموزشی با کیفیت هستند. روش آموزشی ما به گونه است که شما را در زمینه آکادمیک یا حرفه ای و همچنین زندگی در کشور دیگری آماده خواهد کرد.  متخصصان آموزش زبان در این آموزشگاه، تجربه کافی در زمینه آموزش زبان انگلیسی به جمعیت های مختلفی از افراد در محیط های آموزشی و حرفه ای دارند. دانش و درک عمیق مربیان از زبان شناسی کاربردی و ارتباطات بین فرهنگی به آنها اجازه می دهد تا بازخورد فوری و فردی به دانش آموزان ارائه دهند. برنامه‌های آموزش زبان ممکن است شامل دوره‌های استاندارد مکالمه، خواندن، نوشتن و دستور زبان باشند. این برنامه ها همچنین شامل دوره های آموزش برای اهداف خاص یا به منظور تحصیلات تکمیلی نیز می باشد مثلاً انگلیسی برای پزشکان، پرستاران و سایر متخصصان بهداشت، انگلیسی تجاری، اصطلاحات حقوقی، آموزش زبان انگلیسی برای مهندسان و یا مهمانداران هواپیما یا دوره های آمادگی برای آزمون های SAT، GRE، GMAT، TOEFL، TOEIC.

آموزشگاه زبان در کرج

مهارت های آموزش زبان

زبان به عنوان سیستمی از نمادها است که به افراد اجازه می‌دهد با هم ارتباط برقرار کنند و یا تعامل داشته باشند. این نمادها می تواند شامل فرم های صوتی و نوشتاری، حرکات و زبان بدن باشد. روش دیگر برای توصیف زبان بر اساس چهار مهارت اصلی زبان است: گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن. در فرایند یادگیری باید به هر یک از این مهارت ها بپردازید. و در صورت امکان، باید از فعالیت‌هایی استفاده کنید که هر چهار مهارت به صورت یکپارچه تقویت کنند.

افراد معمولاً این چهار مهارت را به ترتیب زیر می آموزند:

گوش دادن: زمانی که افراد در حال یادگیری یک زبان جدید هستند، ابتدا آن را می شنوند.

صحبت کردن: در نهایت سعی می کنند آنچه را که می شنوند تکرار کنند.

خواندن: بعداً، آنها زبان گفتاری را به صورت نمادین در نسخه چاپی می بینند.

نوشتن: در نهایت این نمادها را روی کاغذ بازنویسی می کنند.

برای دستیابی به این چهار مهارت اساسی زبان، باید خود را با زبان انگلیسی احاطه کنید. زبان انگلیسی را بخشی از زندگی خود در خانه، محل کار، در اوقات فراغت خود قرار دهید. در جستجوی یافتن نکاتی باشید که به شما در غلبه بر مشکلاتی که ممکن است برای بهبود مهارت های زبان انگلیسی خود با آن مواجه هستید کمک کند. تا حد امکان خود را در معرض زبان قرار دهید. تمرین باعث می شود در این مهارت ها عالی شوید. پس اگر می خواهید مهارت خاصی را بهبود بخشید، باید آن را تمرین کنید.

برای توسعه دایره لغات و پیشرفت مهارت های ارتباطی انگلیسی خود، تمرین و مطالعه ضروری است. انجام فعالیت‌های تمرینی و مرور منظم زبان جدیدی که یاد می‌گیرید می‌تواند به شما کمک کند دانش و درک انگلیسی خود را سریع ارتقا دهید. برای پیگیری سریع آموزش زبان انگلیسی خود، کافی است طرحی را انتخاب کنید و همین امروز عضوی از جامعه فرهنگی آموزشگاه زبان در کرج شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت  https://karajportal.ir  مراجعه نمایید.

آموزشگاه زبان در کرج

نظر شما