شناسهٔ خبر: 175572 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

کمیسیون صنایع مجلس با حضور فاطمی امین، قاسمی و زاکانی وضعیت ناوگان حمل‌ونقل را بررسی می‌کند

کمیسیون صنایع اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس وضعیت ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون‌شهری را با حضور وزیر صمت و راه و شهرسازی و شهردار تهران بررسی می‌کنند.

به گزارش«نماینده»، براساس دستورکار هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن مجلس، روز یکشنبه (۲۸ فروردین ماه) اعضای این کمیسیون میزبان رئیس کل بانک مرکزی جهت استماع گزارش در حوزه‌های مرتبط با کمیسیون صنایع و معادن خواهند بود.

بررسی تقاضای تحقیق وتفحص از شرکت ایران خودرو خراسان در اجرای ماده ۲۱۲ آیین نامه داخلی و همچنین بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی(ایمیدرو) و تمامی شرکت‌های وابسته با حضور مسئولان مربوطه دیگر دستورکارهای کمیسیون صنایع و معادن در روز یکشنبه خواهد بود.

همچنین اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس دوشنبه هفته آینده میزبان وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر راه و شهرسازی، شهردار تهران و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور خواهند بود تا وضعیت ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون‌شهری را بررسی کنند.

دعوت از وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی جهت بررسی عملکرد و برنامه‌ها دیگر دستورکار کمیسیون صنایع و معادن در روز دوشنبه خواهد بود.

این گزارش می‌افزاید؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت سه‌شنبه(۳۰ فروردین ماه) برای پاسخگویی به سوالات منصور شکرالهی نماینده کهنوج، منوجان، رودبارجنوب، قلعه گنج و فاریاب، محمد کعب عمیر نماینده شوش، حسین گودرزی نماینده دورود و ازنا، محمد وحیدی نماینده بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان، جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان، جعفر قادری نماینده شیراز و زرقان، عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده سروستان، کوار و خرامه، رضاحسینی قطب آبادی نماینده شهربابک، غلامعلی کوهساری نماینده رامیان و آزادشهر، کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر و سردشت، جلال محمودزاده نماینده مهاباد، سید جلیل میرمحمدی نماینده تفت و میبد، جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت، محمد مولوی نماینده آبادان و روح الله ایزدخواه نماینده تهران در کمیسیون صنایع و معادن حاضر می‌شود.

همچنین کمیته صنایع نفت و گاز و پتروشیمی کمیسیون صنایع و معادن روز یکشنبه به بررسی موضوعات مربوط به انجمن صنایع لاستیک با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی می‌پردازد.

براساس این گزارش کمیته معادن و صنایع معدنی کمیسیون صنایع و معادن شنبه بررسی طرح اصلاح قانون معادن را با حضور کارشناسان مربوطه در دستور کار خود دارد./

نظر شما