شناسهٔ خبر: 175558 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نماینده مجلس: وزارت نیرو بهره‌وری نیروگاه‌های برق را تا قبل از پیک تابستان افزایش می‌دهد

هادی بیگی نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس از برنامه ریزی ویژه وزارت نیرو برای بروز شدن و افزایش راندمان و بهره وری نیروگاه های برق تا پیش از پیک مصرف تابستان خبر داد.

به گزارش «نماینده»، هادی بیگی‌نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارنظر وزیر نیرو درباره تولید 35 هزار مگاوات برق جدید در دولت سیزدهم اظهار داشت: وزارت نیرو برای به مدار تولید آوردن مقادیر زیادی برق اقدامات لازم را  انجام داده و برنامه‌ریزی‌ها و عزم لازم در این وزارتخانه کاملاً مشهود است.

وی افزود: وزارت نیروی دولت سیزدهم برای به مدار تولید آوردن 35 هزار مگاوات برق جدید را دارد و در این راستا از تمام ظرفیت کشور می‌خواهد استفاده کند که این اقدام از سوی وزارت نیرو ارزشمند است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای محرابیان با توجه به حضورش در بخش‌های مختلف بنیاد مستضعفان سعی کرده از ظرفیت این بنیاد برای تولید برق جدید استفاده کند ضمن اینکه چون پیش‌تر وزیر صنایع بوده ظرفیت این وزارتخانه را هم پای کار آورده است.

بیگی‌نژاد گفت: یکی از کارهای ارزشمند وزارت نیرو ارتقای نیروگاه‌های فعلی و افزایش راندمان و بهره‌وری آنها با استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها است که سرمایه‌گذاری بسیار ویژه‌ای در این خصوص صورت گرفته است که تمامی اقدامات در این راستا تا پیک تابستان سال جاری وارد مدار خواهد شد.

نظر شما