شناسهٔ خبر: 175533 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

کوچکی‌نژاد: حمایت رهبر انقلاب از تیم مذاکره کننده نمایانگر رعایت خطوط قرمز است

کوچکی نژاد عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: حمایت قاطع رهبر انقلاب از تیم مذاکره کننده هسته‌ای نشان‌دهنده رعایت خط قرمزها در جریان مذاکرات است.

به گزارش «نماینده»، جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره عملکرد ۷ ماهه گذشته دولت سیزدهم اظهار کرد: ما در شرایط اقتصادی بسیار سختی هستیم و اقدام دولت در جداسازی مسیر اقتصاد کشور از مذاکرات گرچه کاری بسیار دشوار بود اما توسط دولت انجام شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: عملکرد ۷ ماهه گذشته دولت در جداسازی مسیر اقتصاد کشور از مذاکرات و تکیه بر توان داخلی برای پیشبرد امور اقدامی قابل تقدیر و قابل تحسین است. دولت با وجود همه فشارها و محدودیت‌ها با جدیت این مسیر را دنبال می‌کند.

کوچکی‌نژاد عنوان کرد: در دوره‌های مختلف شاهد حمایت رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده بوده‌ایم و البته گاهی تذکراتی هم به تیم مذاکره کننده داده می‌شد. حمایت قاطع رهبر انقلاب از تیم مذاکره کننده هسته‌ای نشان‌دهنده رعایت خط قرمزها در جریان مذاکرات است.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز در شرایط اقتصادی خاصی قرار داریم و برای برون رفت از این وضعیت باید اقتصاد مقاومتی را محور کار خود قرار دارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: کشور در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد اما عملکرد دولت در حوزه اقتصادی و همچنین مذاکرات هسته‌ای عملکردی مطلوب و قابل تقدیر و حمایت است.

کوچکی‌نژاد یادآور شد: امیدواریم که مردم نیز هرچه زودتر ثمرات این زحمات و پیگیری‌ها و اقدامات دولت را در زندگی روزمره خود مشاهده و لمس کنند.

نظر شما