شناسهٔ خبر: 175455 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

صهیونیست‌ها درصدد دامن زدن به سیاست ایران هراسی هستند

سیدعلی آقا زاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد درخواست وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای اجرای «طرح ب» علیه جمهوری اسلامی دامن زدن به سیاست ایران هراسی است.

به گزارش «نماینده»سید علی آقا زاده دافساری، در واکنش به  درخواست وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای اجرای «طرح ب» علیه ایران، گفت: جمهوری اسلامی همواره در مقابل سیاست های رژیم صهیونیستی ایستاده و موجب شکست های پی در پی این رژیم شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در رابطه با مذاکرات هسته ای ایران رویکرد خصمانه و دشمنی دارد، اظهار کرد: بر این اساس اسرائیلی های غاصب از هر موضوعی استفاده ابزاری می کنند تا بتوانند علیه جمهوری اسلامی اقدام کنند.

وی ادامه داد: در واقع صهیونیست ها می خواهند بر روند مذاکرات وین تاثیر منفی بگذارند از این رو مشاهده می شود در نشستی با سفرای هشتاد کشور جهان تلاش می کنند به ایران هراسی دامن بزنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: کشورمان طی چهار دهه گذشته فشارهای اقتصادی و سیاسی زیادی را پشت سرگذاشته از این رو طرح مذکور مدنظر صهیونیست ها به هیچ عنوان نمی تواند اجرایی شود زیرا امروزه غربی ها نیز به این نتیجه رسیده اند که فشار حداکثری دیگر نمی تواند آنها را به اهدافشان برساند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد صهیونیست هایی که نمی توانند امنیت خودشان را تامین کنند، در مورد استفاده از فشار و زور علیه ایران قوی صحبت نکنند.

نظر شما