شناسهٔ خبر: 175362 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

احیای برجام در گرو ارائه تضمین برای عدم بازگشت تحریم‌ها است

میرتاج الدینی نایب رئیس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب در مجلس گفت: هیچ اطمینانی به طرف های غربی خصوصا آمریکایی ها وجود ندارد لذا باید تضامین عملی و محکم از غربی ها ارائه شود تا تحریم ها مجددا باز نگردد.

به گزارش «نماینده» سید محمد میر تاج الدینی، در واکنش به اعمال تحریم های جدیدی علیه کشورمان از سوی وزارت خزانه داری آمریکا، گفت: مقامات ایالات متحده در مقابل افکارعمومی دنیا عنوان می کنند که خواهان گفتگو و مذاکره با ایران هستند اما در عمل اقدامات ضدایرانی انجام می دهند که اعمال تحریم های جدید مصداق بازر این تناقض گویی ها است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: در واقع آمریکایی ها رویکرد صادقی در مقابل کشورهای آزادی خواه مانند جمهوری اسلامی ایران ندارند؛ به عنوان مثال خروج آمریکا از برجام و همچنین اعمال تحریم همزمان با مذاکرات وین تایید کننده این امر است.

وی با اشاره به اینکه تیم مذاکره کننده ایرانی به هیچ عنوان تحت چنین فشارهایی قرار نخواهد گرفت، ادامه داد: در واقع هیچ اطمینانی به طرف های غربی خصوصا آمریکایی ها وجود ندارد لذا باید تضامین عملی و محکم از غربی ها ارائه شود تا تحریم ها مجددا باز نگردد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه بدعهدی و پیمان شکنی بخشی از ذات دولتمردان کاخ سفید است، افزود: مقامات آمریکایی باید پاسخ دهند چرا در زمانی که اعلام می کنند آماده بازگشت به برجام هستند، اقدام به سنگ اندازی به وسیله تحریم و محدودیت می کنند.

نایب رئیس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کشورهای غربی باید بدانند ایران اسلامی مسیر توسعه و پیشرفت خود را طی خواهد کرد و در این راه هیچ مانعی نمی تواند از شتاب کشورمان کم کند.

نظر شما