شناسهٔ خبر: 175316 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

بازگشایی مدارس نتیجه مقابله دولت با کرونا است

ساعدی عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: امروز شاهد بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس به صورت کامل هستیم که به معنی غلبه بر ویروس کرونا است و نتیجه گام‌های محکم و اقدامات جهادی دولت آیت‌الله رییسی است

به گزارش «نماینده»، قاسم ساعدی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در ۶ ماه گذشته گفت: مقابله با بیماری کرونا و واکسیناسیون عمومی در سطح گسترده و در سریع‌ترین زمان ممکن یکی از اقدامات مهم دولت آیت‌الله رییسی در ابتدای کار دولت بود.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز شاهد بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس به صورت کامل هستیم و این یعنی غلبه بر ویروس کرونا که واقعاً این اقدام نتیجه گام‌های محکم و اقدامات جهادی دولت آیت‌الله رییسی است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی دیگر از اقدامات مهم دولت آیت‌الله رییسی در حوزه انرژی است که با توجه به فرسودگی شبکه گاز و مشکلاتی که برای تامین گاز مورد نیاز کشور داشتیم خاموشی در زمستان قابل پیش‌بینی بود اما با اقدامات جهادی دولت آیت‌الله رییسی در زمستان ۱۴۰۰ خاموشی نداشتیم.

ساعدی خاطرنشان کرد: در حوزه سیاست خارجی با دیپلماسی فعال دولت سیزدهم کشورهایی مثل عربستان که در محافل مختلف علمدار مخالفت با جمهوری اسلامی ایران بودند امروز با پای خود به‌دنبال صلح با ایران هستند.

وی افزود: در ماجرای برجام و در مذاکرات وین نیز شاهد حضور مقتدرانه تیم مذاکره کننده کشورمان هستیم و این حضور مقتدرانه در پای میز مذاکرات باعث شده تا آمریکا از بسیاری از مواضعش که با قلدری بر آن پافشاری می‌کرد عقب‌نشینی کند.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ارتباط با رفع محرومیت و رسیدگی به مشکلات مردم مشاهده پیگیری‌های جدی مسئولان و مقامات در دولت جدید هستیم که امیدواریم مردم ثمرات آن را حس کنند.

نظر شما