شناسهٔ خبر: 175176 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دولت برای کنترل گرانی نظارت جدی در بازار و توزیع کالا داشته باشد

رضا حاجی‌پور  نماینده آمل در مجلس با اشاره به اقدامات مثبت دولت در شش ماه اخیر گفت: دولت برای کنترل گرانی در بازار به‎صورت جدی به بازار و زنجیره توزیع کالا نظارت کند.

به گزارش «نماینده»، رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اقدامات دولت در 6 ماهه نخست امسال گفت: اقدامات دولت سیزدهم در همین مدت کوتاه قابل تحسین است و ما شاهد حرکت‌های جدی از سوی دولتمردان برای انجام امور هستیم.

وی افزود: یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم واکسیناسیون در بحث بیماری کرونا با سرعت قابل توجه و در سطح وسیعی هستیم که این اقدام دولت آرامش را به جامعه بازگرداند.

 نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی دیگر از اقدامات مفید و مؤثر دولت سیزدهم انجام سفرهای استانی بود که در جریان این سفرها از یکسو مردم می‌توانستند از نزدیک مشکلات خود را با عالی‌ترین مقامات اجرایی مطرح کردند و از سوی دیگر رئیس جمهور و وزرا در جریان مشکلات مردم قرار می‌گرفتند.

حاجی‌پور خاطرنشان کرد: علاوه بر این رئیس جمهور در این 6 ماه شخصاً به مسائل مختلف در حوزه‌هایی همچون گمرک و مشکلات کارخانجات ورود و دستورات لازم را برای رفع مشکلات صادر کرد.

وی افزود: اقدامات رئیس جمهور در بحث حمایت از کارخانجات و رفع موانع تولید بارقه امید را در دل تولیدکنندگان و کارآفرینان ایجاد کرد. 

 نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: درست است که ما  تورم داریم اما باید بدانیم که این تورم در شرایطی است که ما با تکیه بر درآمدهای غیر نفتی خود کشور را اداره می‌کنیم و همین مسئله کار را برای ما سخت کرده است.

حاجی‌پور خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مهمی که در بحث کنترل گرانی در بازار می‌توان انجام داد این است که دولت به طور جد نظارت بر بازار و زنجیره توزیع کالا را در دستور کار خود قرار دهد که همین مسئله می‌تواند تورم را حد قابل توجهی کاهش دهد.

نظر شما