شناسهٔ خبر: 175139 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

نماینده مجلس: دولت برای ریشه کن کردن فقر و مبارزه با محرومیت مصمم است

حق وردی نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم برای ریشه کن کردن فقر و مبارزه با محرومیت مصمم است هرچه زودتر نتایج این تلاش‌ها برای مردم ملموس می‌شود.

به گزارش «نماینده»، حسین حق وردی اظهار داشت: دولت سیزدهم برای ریشه کن کردن فقر و مبارزه با محرومیت مصمم است و البته ما هم منتظر هستیم تا هرچه زودتر نتایج این تلاش‌ها برای مردم ملموس شود و مردم نتیجه این تلاش ها را در کنترل قیمت ها و کاهش تورم در بازار مشاهده کنند.

حق وردی افزود: یکی از مهمترین اقدامات دولت رئیسی انجام سفرهای استانی و حضور در میان آحاد مردم است در جریان این سفرها مردم بی واسطه مشکلات خود را با عالی ترین مقام اجرایی کشور مطرح می‌کنند.

وی اظهار داشت: رئیس جمهور و دولت وی برای رفع محرومیت مصمم هستند و با جدیت وارد این مسیر شدند و ما امیدواریم که آنها بتوانند به بهترین شکل برنامه‌های خود را در این زمینه اجرایی کنند.

حق وردی خاطرنشان کرد: یکی از بهترین برنامه های رئیس جمهور نظام هماهنگ پرداخت است که مجلس منتظره ارائه لایحه از سوی دولت در این باره به مجلس است.

وی افزود: دولت رئیسی در مذاکرات با ۱+۴ نیز قوی ظاهر شده و شاهد مذاکره مقتدرانه تیم وزارت امور خارجه در مسیر دفاع از منافع ملی هستیم.

نماینده مردم شهریار، شهر قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی دیگر از اقدامات مهم دولت رئیسی در حوزه بهداشت و درمان و در زمینه واکسیناسیون عمومی در بحث بیماری کرونا بود که انصافا با سرعت بالا این کار انجام شد و ثمره آن را نیز مشاهده کردیم.

نظر شما