شناسهٔ خبر: 174996 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

عباس زاده مشکینی: شعار سال ۱۴۰۱ تکیه بر اقتصاد مقاومتی دارد

عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد با توجه به ایجاد محدودیت ها از سوی مستکبران غربی، حرکت به سمت اقتصاد خوداتکا و اقتصاد مقاومتی بیش از پیش حس می شود.

به گزارش «نماینده» محمود عباس زاده مشکینی ، ضمن گرامیداشت فرارسیدن سال جدید، با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال ۱۴۰۱ مبنی بر" تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین "، گفت: تولید ملی محصول اقتصاد سالم و پویا است لذا برای دستیابی به این امر نیاز به برنامه ریزی همه جانبه و حمایت از فعالان در این عرصه است.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار کرد: در واقع شعار سال جاری چراغ راهی برای تامین نیازهای کشور از طریق دستاوردهای بومی و داخلی است زیرا دانش بنیان ها سهم قابل توجهی در تولید علم و بومی سازی فناوری ها دارند.

وی با اشاره به اینکه اشتغالزایی بسیاری از مشکلات فرهنگی، امنیتی و اجتماعی را برطرف خواهد کرد، ادامه داد: بنابراین با توجه به ایجاد محدودیت ها از سوی مستکبران غربی، حرکت به سمت اقتصاد خوداتکا و اقتصاد مقاومتی بیش از پیش حس می شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه اقتصاد مولد محصول اقتصاد دانش بنیان است، افزود: بنابراین باید تلاش شود تفکر خودکفایی در میان مسئولان جدی تر دنبال شود و با عناوین سال شعاری برخورد نشود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک تحقق شعار " تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین " نیازمند عزم جدی مسئولان و برنامه ریزی و هدف گذاری است.

نظر شما