شناسهٔ خبر: 174852 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: آنا

تفکر زنگنه مانع پیشرفت صنعت نفت شد

خدابخشی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: طرز تفکر زنگنه صنعت نفت کشور را به عقب راند و مانع از پیشرفت هایی شد که می‌شد به آنها دست یافت.

به گزارش «نماینده»، محمد خدابخشی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: بحث بی کفایتی آقای زنگنه در مدیریت صنعت نفت کشور در طول سالهای ریاست جمهوری روحانی بر همگان عیان است و کمتر کسی است که از عملکرد ایشان در آن دوره طرفداری کند

وی افزود : اینکه ایشان ادعا می‌کند که تحولات مثبت صورت گرفته در چند ماه گذشته بخاطر زیرساختهای فراهم شده در دوره مدیریتش بر وزارت نفت است، نمی تواند واقعیت داشته باشد چرا که ایشان هشت سال بر مسند وزارت نفت بود و اگر تحولی بود می بایست در طی مدیریت خود ایشان روی و نه پس از اتمام دوره مسئولیتش روی می‌داد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: یادمان نرفته که آقای زنگنه بارها در دوره مسئولیت خود بر علیه منافع ملی و توانایی های داخلی مصاحبه می کردند و جوانان ایرانی را در رسیدن به قله های تکنولوژی ناتوان می دانست.

خدابخشی افزود:همین طرز تفکر صنعت نفت کشور را به عقب راند و مانع از پیشرفت هایی شد که می‌شد به آنها دست یافت، لیکن در چند ماه اخیر با تحول صورت گرفته در بدنه وزارت نفت شاهد تغییرات مثبت و سازنده ای هستیم که ثمره آن را در افزایش درآمدهای نفتی کشور می توان مشاهده کرد.

نظر شما