شناسهٔ خبر: 174838 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

مجلس با توافق به هر قیمتی موافق نیست/ عزت مردم و جمهوری اسلامی باید حفظ شود

سیدسلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به آخرین نتایج مذاکرات وین، گفت: نمایندگان با توافق به هر قیمتی موافق نیستند و طبق قانون اقدام راهبردی تاکید دارند که عزت مردم و جمهوری اسلامی باید حفظ شود.

به گزارش «نماینده»، سیدسلمان ذاکر  ما به دولت قبل بارها تذکر دادیم که مجلس با توافق به هر قیمتی موافق نیست، گفت: این نوع توافق برای مردم ذلت می‌آورد و عزت مردم را زیر سوال می‌برد زیرا در آینده مشکلاتی را برای مردم رقم می‌زند که بیش از منافع آن خواهد بود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با تاکید بر لزوم بهره گیری از تجربه دولت‌های گذشته، افزود: ما نباید کاری انجام دهیم که وضعیت معیشتی امروز مردم سامان یابد اما دو روز بعد، همان وضع اولیه هم از دست دهند. لذا دولت آگاهانه، با بصریت و تحت نظارت رهبری باید حرکت کند.

ذاکر در ادامه تصریح کرد: مذاکره یک اصل است و همه علاقمندیم که توافق حاصل شود اما به هر قیمتی نباید انجام شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: عزت مردم و جمهوری اسلامی باید حفظ شود. مردم در این سال‌های تحریمی مشکلات بسیاری را تحمل کردند لذا توافقی باید صورت گیرد که همه طرف‌ها پاسخگو باشند.

ذاکر معتقد است: بر اساس قانون اقدام راهبردی مذاکرات باید به سرانجام برسد بنابراین در صورتی که آمریکا متعهد به لغو تحریم‌ها شد و تضمین‌های لازم را به ما داد، توافق می‌تواند حاصل شود.

نظر شما