شناسهٔ خبر: 174475 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

کمیسیون بهداشت علت انهدام ۲۵۰ تن سرم را بررسی کند

نیکزاد نایب رئیس مجلس گفت: کمیسیون بهداشت و درمان باید به موضوع انهدام ۲۵۰ تن سرم ورود کند، چرا که در این اوضاع نامساعد اقتصادی نباید این اتفاق می‌افتاد.

به گزارش «نماینده»، سیدجلیل میرمحمدی در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه، ۹ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور در تذکری شفاهی، گفت: رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا در صحن مجلس آماری خلاف واقع، نظیر بیکار شدن صد هزار نیروی کار و افزایش قاچاق سیگار را ارائه داد و همین مسئله باعث شد که نمایندگان به اخذ مالیات از سیگار رأی مخالف دهند.

وی بیان کرد: تقاضای بنده از هیئت‌رئیسه مجلس آن است که در این مورد براساس درخواست کمیته سلامت کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ و رؤسای کمیسیون تلفیق و بهداشت و درمان مجلس تدبیری بیاندیشد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه روز گذشته ۲۵۰ تُن سرم به بهانه انقضای تاریخ آن‌ها در حالی منهدم شد که در کشور به شدت به آن نیاز داریم.

علی نیکزاد در پاسخ به این نماینده مجلس، گفت: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس باید به موضوع انهدام ۲۵۰ تن سرم ورود کند، چرا که در این اوضاع نامساعد اقتصادی نباید این اتفاق می‌افتاد، مگر اینکه دلیل بهداشتی منطقی برای این کار وجود داشته باشد.

نظر شما