شناسهٔ خبر: 174372 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

می‌خواهید مازندران اقامتگاه اجاره کنید؟ این‌ها بهترین شهرها هستند

می‌خواهید مازندران اقامتگاه اجاره کنید؟ این‌ها بهترین شهرها هستند

من می‌خواهم به یک مسافرت بروم و از شما کمک می‌خواهم. چه کمکی؟ به من در انتخاب یک شهر مناسب برای اجاره ویلا یا اقامتگاه کمک کنید. من می‌خواهم به شمال و مخصوصا مازندران بروم. از آنجایی که بودجه مشخصی هم دارم قاعدتا نمی‌توانم به تمام شهرها بروم وگرنه دیگر نیاز به کمک نداشتم.

البته بار اولم نیست که به شمال سفر می‌کنم ولی تهیه لیستی از بهترین شهرهای مازندران برای اجاره اقامتگاه یا ویلا سخت بود. به هر حال هر کدام از ما به دلایلی به شمال می‌رویم و از طرفی هر کدام از شهرهای مازندران ویلاها و اقامتگاه‌های خاص خودشان را دارند. اما با من همراه باشید تا بهترین شهرهای مازندران برای اجاره اقامتگاه را با هم پیدا کنیم.

بهترین شهرهای مازندران برای اجاره اقامتگاه کدامند؟

همه جای مازندران زیباست. واقعا جایی نیست که بتوان گفت این یکی قشنگ نیست. اما می‌خواهیم سراغ مناطق غربی و مرکزی مازندران برویم. شاید برای دفعه بعد جاهای دیگر را در نظر گرفتیم و مقصدمان به آن سمت کج شد. 

رامسر

غربی‌ترین نقطه مازندران. جایی که دالان بهشت، جواهرده، گرسماسر، دریاچه قو، تله کابین، شهر بازی، دریا و بسیاری جاهای دیدنی و تفریحی دیگر هم دارد. شاید ساده‌ترین انتخاب برای اجاره ویلا در مازندران، رامسر باشد. این شهر پر از ویلاها و اقامتگاه‌های لوکس و معمولی است. در هر بازه قیمتی اینجا می‌توان یکی را انتخاب کرد. این قدر دیدنی‌های طبیعی و تفریحات مختلف در اینجا هست که یکی از انتخاب‌های خوب ما باشد. 

اگر راهی مازندران و به خصوص رامسر هستید بهترین اقامتگاه های رامسر را می‌توانید در پینورست پیدا کنید.

عباس آباد

شهری کوچک و زیبا در جاده کناره و کنار دریا. خوبی این شهر این است که هم جنگل عباس آباد نزدیک آن است و هم با شهرهای زیبایی مانند نشتارود و متل قو فاصله زیادی ندارد. از سوی دیگر در عباس آباد می‌توان اقامتگاه یا ویلایی با قیمت مناسب‌تر پیدا کرد و هنوز دسترسی خوبی به اطراف داشت. تازه این شهر زیبا فاصله بسیار کمی با دریا دارد. دریای این شهر پر است از کافه‌ها، رستوران‌ها و در مجموع پلاژهای مختلف که کلی امکانات ریز و درشت برای تفریح و خوشگذرانی دارند. عباس آباد یکی از انتخاب‌های اقتصادی ما خواهد بود. 

متل قو

چرا اصلا به متل قو نرویم؟ شهری که در سال‌های اخیر حسابی مدرن و زیبا شده است. مرکز خرید الماس خاورمیانه با آن نورپردازی زیبا و فروشگاه‌های مختلفی که برای خرید دارد در همین متل قو است. تفریحات خوب و خاصی هم اینجا پیدا می‌شود. از پاراسل و پاراگلایدر گرفته تا سه چرخه سواری و جت اسکی. ویلاهای متل قو هم یکی از یکی زیباتر هستند. این شهر شاید انتخابی لوکس باشد. اگر به قصد خرید و گردش و تفریح‌های مدرن به مازندران بروم احتمالا متل قو را برای اجاره ویلا در مازندران انتخاب کنم. 

نمک آبرود

یواش یواش به وسط‌های مازندران می‌رسیم. نمک آبرود هم انتخاب خوبی برای تفریح و طبیعت گردی در مازندران است. بزرگترین تله‌کابین ایران در اینجا است. شهربازی، سایت پرواز، پارک جنگلی و از همه جالب‌تر یک پل معلق زیبا که درون جنگل قرار دارد همگی در نمک آبرود است. ویلاهای نمک آبرود هم جذاب و دوست داشتنی هستند. هم ویلاهای لوکس و استخردار دارد و هم اقامتگاه‌های ساده‌تر و ارزان‌تر. دسترسی خوبی هم به چالوس و کلاردشت دارد که می‌تواند یک انتخاب خوب برای اقامت باشد. 

کلاردشت

این یکی را برای عکاسی باید انتخاب کرد. در کلاردشت هم می‌توانیم در مازیچال بالای ابرها قدم بزنیم و هم در سیاه بیشه تجربه یک برکه با مه غلیظ را داشته باشیم. تازه می‌توان به ولشت رفت و ماهیگیری هم کرد. کلاردشت در ارتفاعات قرار دارد برای همین افق خوبی را به ما می‌دهد. تماشای غروب یا طلوع خورشید از ویلاهای کلاردشت تجربه‌ای تکرار نشدنی است. از اینجا جاده‌ای به جنگل‌های عباس آباد است که واقعا زیبا و دیدنی است. شاید نتوان یک ویلای خیلی اقتصادی در اینجا پیدا کرد اما به تجربه‌ای که از این منطقه زیبا کسب می‌کنیم می‌ارزد و چیزی نیست که بشود هرجایی به دنبال آن گشت. 

چالوس

اگر از تهران و جاده چالوس بخواهیم به مازندران برویم که خب اولین مقصد ما می‌تواند شهر چالوس باشد. یکی از شهرهای مهم و تاریخی مازندران که پر است از امکانات و دسترسی‌های خوب. خوبی چالوس این است که هم می‌توان ویلاها و اقامتگاه‌های اقتصادی پیدا کرد و هم ویلاهای استخردار و دوبلکس. از این شهر می‌توان به بقیه شهرها نیز به راحتی سفر کرد و دوباره برگشت حتی اگر وسیله نقلیه شخصی هم نداشته باشیم. ساحل زیبای چالوس هم پر از رستوران‌ها و مراکز تفریحی مختلف است که نمی‌گذراد به ما بد بگذرد. 

راستی برای دیدن بهترین اقامتگاه های چالوس می‌توانید به صفحه چالوس پینورست سر بزنید و اقامتگاه دلخواه خودتان را پیدا کنید.

نوشهر

خوبی این شهر این است که اولا یک فرودگاه خوب دارد که می‌توان با هواپیما به اینجا آمد. دوما دقیقا به چالوس چسبیده است و می‌توان از امکانات هر دو شهر استفاده کرد. هرچند خود نوشهر چیزی از چالوس کم ندارد و پر از بازارهای روز و مکان‌های گردشگری است. اگر نوشهر را برای اجاره ویلا انتخاب کنیم به راحتی می‌توانیم به دریاچه ارواح برویم. جایی که می‌توانست لوکیشن یک فیلم ترسناک باشد اما خب اینجا واقعی است و دیدنی. ساحل زیبای نوشهر هم خودش به اندازه کافی جذاب است که ما را در این شهر متوقف کند و بخواهیم همینجا بمانیم. آبشار آب پری هم در همین نزدیکی‌ها است که نمی‌شود از خیر دیدن آن گذشت. 

محمود آباد

آخرین جایی که در لیست من جای می‌گیرد محمود آباد است. از اینجا می‌توان به نور، رویان، ایزد شهر و فریدونکار به خوبی دسترسی داشت. شهرهای کوچک و زیبایی در حاشیه دریا که مجموعه‌ای از فروشگاه‌های خوب و عالی را برای خرید دارند. در واقع اینجا فروشگاه‌ها و نمایندگی‌هایی را در کنار هم و یک‌جا می‌بینید که شاید به جرات هیچ جای دیگر ایران شبیه آن نباشد. در نزدیکی محمود آباد پارک جنگلی سیسنگان، پارک جنگلی نور، چمستان و دریاچه الیمالات نیز قرار دارند. همه این‌ها به کنار، خود محمود آباد هم پر از سرسبزی و زیبایی است که ساحل خوبی هم دارد. برای همین محمود آباد هم می‌تواند یکی از بهترین شهرها برای اجاره ویلا در مازندران باشد.

این تعطیلات را با پینورست متفاوت تجربه کنید

من این سری با پینورست به سفرم رفتم و در طول سفر سعی کردم اقامتگاه‌های مختلف را با هم مقایسه کنم. از طرفی دلم می‌خواست بهترین شهرهای مازندران برای اقامت و اجاره ویلا را پیدا کنم. بعضی از شهرها همانطور که دیدید کیفیت بهتر و قیمت مناسب‌تری دارند. شاید با خودتان بگویید پیدا کردن این همه اقامتگاه کار آسانی نیست و تازه از کجا می‌شود به تبلیغاتی که در اینترنت و به صورت محیطی و سر راهی می‌بینیم اعتماد کنیم؟

جواب این موضوع برای من وب سایت پینورست بود. پینورست یک پلتفرم اجاره آنلاین انواع اقامتگاه از ویلا استخردار و آپارتمان مبله گرفته تا بوم‌گردی و کلبه جنگلی است. در وب سایت اینترنتی پینورست همه چیز تا حد امکان ساده است تا همه بتوانند به راحتی، در هر لحظه و برای هر مقصدی روی آن حساب باز کنند. تمام فکر و ذکر بچه‌های پینورست روی خواسته‌های اصلی شماست: آرامش، بهداشت و پاکیزگی و نظافت، حفظ امنیت و حریم خصوصی و البته صداقت و شفافیت موقع تماس و پیگیری کردن.

البته مهم‌ترین خوبی پینورست پشتیبانی ۲۴ ساعته آن بود. جوری که کار کسی که در حال سفر است لنگ نمی‌ماند. علاوه بر این در سایت پینورست امکان ثبت نظر هست که بر اساس نظراتی که بقیه دادند با خیال راحت می‌توانید اقامتگاه مناسب خودتان را انتخاب کنید و تجربه خودتان بعد از اقامت را هم ثبت کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما