شناسهٔ خبر: 174259 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

عباسپور در تشریح نشست کمیسیون صنایع و معادن:

طرح «جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و خدماتی» بررسی شد

روح الله عباسپور/2 سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: نمایندگان در این نشست به بیان نقطه نظرات خود درباره طرح «جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و خدماتی» پرداختند.

به گزارش «نماینده» روح الله عباس پور در تشریح نشست امروز(سه‌شنبه ۱۸ آبان ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: دستورکار امروز، بررسی و هم‌اندیشی اعضای کمیسیون درخصوص مسائل و اقدامات لازم مربوط به حوزه فعالیت کمیسیون صنایع و معادن، بود.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نشست امروز اعضای کمیسیون نظرات خود درباره موانع پیش روی تولید را مطرح کردند، افزود: مقرر شد به موضوع تنقیح قوانین در حوزه صنعت و معدن توجه ویژه شود و از آنجا که تعداد این قوانین بسیار است، پیشنهاداتی برای تحقق این مهم مطرح شد.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان در این نشست به صورت کلی نظرات خود درباره طرح دپیلماسی اقتصادی را بیان کردند، یادآور شد: همچنین بررسی طرح «جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و خدماتی» دیگر موضوع بررسی شده در این نشست بود؛ براساس این طرح در صورتی که بانک‌ها و اشخاص از واحدهای تولیدی مطالباتی داشته باشند، ضمن اینکه باید راهکارهای تسویه بدهی این واحدهای تولیدی پیش بینی شود، قضات نیز باید از پلمپ، توقیف اموال و... این واحدها خودداری کنند.

نظر شما