شناسهٔ خبر: 174242 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

نشست کمیسیون صنایع با امیر آشتیانی/ اعلام آمادگی وزارت دفاع برای کمک به حوزه صنعت و معدن

اکبری12 رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست با وزیر دفاع خبر داد و گفت: در این جلسه وزیر دفاع بنا به درخواست اعضای کمیسیون برای کمک به صنایع و معادن اعلام آمادگی کرد.

به گزارش «نماینده» عزت‌الله اکبری تالارپشتی رئیس کیمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص نشست امروز این کمیسیون با امیر آشتیانی وزیر دفاع اظهار داشت: وزارت دفاع ظرفیت‌های قابل توجهی دارد و طبق قانون اساسی که نیروهای مسلح باید در زمان صلح در عرصه‌هایی که کشور به آن‌ها نیاز دارد، ورود پیدا کنند، امروز در حوزه صنعت و معدن نیاز است که آن‌ها ورود کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی با یک جنگ اقتصادی روبروست و لازم است از تمامی ظرفیت‌ها به خصوص ظرفیت‌های نیروهای مسلح و وزارت دفاع برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم استفاده کرد.

اکبری عنوان کرد: حضور وزارت دفاع در عرصه‌های مختلف همچون صنعت و معدن به معنای غافل شدن از مسئولیت اصلی که آن‌ها برعهده دارند، نیست و قطعاً نیروهای مسلح روز به روز بر آمادگی‌های دفاعی خود خواهند افزود و چشم طمع دشمنان را از این کشور دور خواهند کرد.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت: در نشست امروز، وزیر دفاع ضمن ارائه گزارشی از دستاوردهای دفاعی، نظامی و موشکی برای کمک به عرصه‌های صنعتی و معدنی اعلام آمادگی کرد.

نظر شما